• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

2D spēļu dzinis balstīts uz OpenGL un kooperatīvu šķiedru izpildi

Thumbnail
Открыть
302-91855-Vorza_Rainers_rv20039.pdf (3.626Mb)
Автор
Vorza, Rainers
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Дата
2023
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot spēļu dzini, kura skriptu izpilde ir paralēlizēta izmantojot kooperatīvu šķiedru darbību. Izmantojot dziņa redaktoru, lietotājs spējīgs izveidot spēles projektu, sastādīt spēles ainavu izmantojot entītijas, pievienot un rediģēt šo entītiju komponentes, kas ļauj entītijām iedarboties uz dažādām dziņa sistēmām, piemēram, simulējot ķermeņu mijiedarbību vai rādot lietas uz ekrāna. Programmatūras lietotājs ir pats atbildīgs par savai spēlei nepieciešamo resursu, piemēram, attēlu un skriptu koda, izstrādi. Dziņa redaktorā šos resursus iespējams tikai apskatīt un izmantot.
 
The purpose of the qualification project is to develop a game engine, whose script execution is done in parallel with cooperative fiber execution. Using the engine’s editor, a user can create game projects, assemble scenes with entities, add and configure these entities’ components, which allow them to interact with other engine systems, for example, simulating physics or rendering objects on the screen. The user of the software is themselves responsible for creating the resources their game needs, like images or script code. The engine’s editor only allows these resources to be browsed through and used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62558
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV