Veikala - servisa centra pārvaldības sistēma
Author
Vīksna, Ildze
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Skrabutena, Ieva
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā “Veikala – servisa centra pārvaldības sistēma” aprakstīta sistēmas moduļu izstrāde. Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt sistēmu, kuru uzņēmuma darbinieki var izmantot, lai organizētu savu darbu, iekšējo informācijas apriti, digitalizētu procesus, kas tiek veikti manuāli un dotu iespēju analizēt informāciju par uzņēmuma darbību. Izstrādātajā lietotnē lietotāji var iegūt, pievienot un mainīt informāciju par uzņēmuma inventāru, klientiem, sekot līdzi servisa darbiem un preču pasūtījumiem, izmaksām un ienākumiem. Lietotnē ietverts arī datu analītikas modulis – izveidotas un integrētas Power BI atskaites, kas sniedz informāciju par vēsturiskajām tendencēm, dodot iespēju izdarīt datos balstītus lēmumus. Programmas moduļi izstrādāti Ruby programmēšanas valodā, ar Ruby on Rails ietvaru, strukturējot darbu pēc “MVC” jeb “Model-View-Controller” (“Modelis-Skats-Kontrolieris”) metodes. The qualification work “Store – servise center management system” describes the development of the system modules. The goal of the qualification work is to develop a system for the employees of the company to organize their work, internal communication, digitize manual processes and have an option to analyze company operations. Using the developed product users can get, add and change the data of company inventory, clients, track the work of service center and item orders, as well as income and expenses. There is a data analytics module – developed and integrated Power BI reports with historical trends, that gives the option to make data based operational decisions. The system is developed in Ruby programming language, using Ruby on Rails framework, structuring the work in “MVC” or “Model-View-Controller” pattern.