Multivac Oy mārketinga kompleksa analīze un pilnveidošana.
Author
Belāns, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Multivac Oy mārketinga kompleksa analīze un pilnveidošana”. Bakalaura darba mērķis: pamatojoties uz uzņēmuma mārketinga kompleksa analīzi, izstrādāt risinājumus marketinga darbības pilnveidošanai "Multivac Oy". Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim pamatdaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiek analizētas un apkopotas teorētiskās atziņas par mārketinga koncepcijām, mārketinga kompleksu, t.sk. B2B jomā. Otrā nodaļa ir analītiskā un satur pētāmā uzņēmuma raksturojumu un darbības analīzi. Trešā nodaļa atspoguļo empīriskā pētījuma rezultātus pēc klientu aptaujas un intervijas ar uzņēmuma pārstāvi. Šajā nodaļā tiek sniegti arī priekšlikumi mārketinga kompleksa pilnveidei. The topic of Bachelor’s Thesis is “Analysis and Improvement of “MULTIVAC OY” Marketing Mix”. The objective of the bachelor’s thesis is based on analysis of company’s marketing mix, to develop proposals for improving marketing activity of “Multivac OY”. Bachelor’s thesis consists of introduction, three main chapters, conclusions and proposals, list of bibliography and appendices. In the first chapter of the Bachelor’s thesis, theoretical information about marketing concepts, marketing complex, including the B2B segment, have been summarized and analyzed. The second chapter is analytical and it includes characteristics and analysis of operation of the researched company. The third chapter demonstrates the results of empirical research with the method of customer survey and interview with company’s representative. The same chapter also provides proposals for improving marketing mix.