• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Multivac Oy mārketinga kompleksa analīze un pilnveidošana.

Thumbnail
View/Open
303-91809-Belans_Arturs_ab19143.pdf (815.8Kb)
Author
Belāns, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Multivac Oy mārketinga kompleksa analīze un pilnveidošana”. Bakalaura darba mērķis: pamatojoties uz uzņēmuma mārketinga kompleksa analīzi, izstrādāt risinājumus marketinga darbības pilnveidošanai "Multivac Oy". Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim pamatdaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, kā arī izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiek analizētas un apkopotas teorētiskās atziņas par mārketinga koncepcijām, mārketinga kompleksu, t.sk. B2B jomā. Otrā nodaļa ir analītiskā un satur pētāmā uzņēmuma raksturojumu un darbības analīzi. Trešā nodaļa atspoguļo empīriskā pētījuma rezultātus pēc klientu aptaujas un intervijas ar uzņēmuma pārstāvi. Šajā nodaļā tiek sniegti arī priekšlikumi mārketinga kompleksa pilnveidei.
 
The topic of Bachelor’s Thesis is “Analysis and Improvement of “MULTIVAC OY” Marketing Mix”. The objective of the bachelor’s thesis is based on analysis of company’s marketing mix, to develop proposals for improving marketing activity of “Multivac OY”. Bachelor’s thesis consists of introduction, three main chapters, conclusions and proposals, list of bibliography and appendices. In the first chapter of the Bachelor’s thesis, theoretical information about marketing concepts, marketing complex, including the B2B segment, have been summarized and analyzed. The second chapter is analytical and it includes characteristics and analysis of operation of the researched company. The third chapter demonstrates the results of empirical research with the method of customer survey and interview with company’s representative. The same chapter also provides proposals for improving marketing mix.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62695
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV