Show simple item record

dc.contributor.advisorPraudiņš, Kārlis
dc.contributor.authorRancāns, Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:18Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other92042
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62705
dc.description.abstractBakalaura darba „„Getliņi EKO” siltumnīcas veikala tīmekļa vietnes izveide” mērķis ir tīmekļa vietņu izstrādes un uzturēšanas metožu, uzņēmuma ekonomisko rādītāju, tirgus konkurentu un biznesa procesu analīzes rezultātā, izveidot SIA "Getliņi EKO" siltumnīcas veikala tīmekļa vietni. Bakalaura darbs sastāv no 3 galvenajām daļām: 1.Nodaļā tiek analizētas un aprakstītas 3 tīmekļa vietnes izstrādes metodes 2.Nodaļā tiek aprakstīts uzņēmums „Getliņi EKO”, tā mērķi, stratēģijas, biznesa procesi, finanšu rādītāji, kā arī tiek veikta tirgus konkurentu tīmekļa vietņu veikalu analīze 3.Nodaļā tiek analizēti domēnu reģistri, mitināšanas pakalpojumu sniedzēji, plānota vietnes struktūra un funkcijas, kā arī aprakstīts tīmekļa vietnes informatīvo lapu un funkciju izveides process. Balstoties uz iegūto informāciju un uzņēmuma tīmekļa vietnes projekta izveides laikā sasniegtajiem rezultātiem, darba beigās ir izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi saistībā ar Getliņi EKO siltumnīcas tīmekļa vietnes veikala izveidi un iespējamajiem uzlabojumiem. Bakalaura darba apjoms ir 89 lapas, tas satur 8 tabulas un 64 attēlus.
dc.description.abstractThe purpose of the bachelor's thesis "Getliņi EKO SIA greenhouse store website creation project" is to create a website project for SIA "Getliņi EKO" greenhouse store as a result of the analysis of website development and maintenance methods, the company's economic indicators and business processes. The bachelor thesis consists of 3 main parts: 1.The chapter analyzes and describes 3 methods of website development 2.The chapter describes the company "Getliņi EKO", its goals, strategies, business processes, financial indicators, as well as an analysis of the website stores of market competitors 3.The chapter analyzes domain registries, hosting service providers, planned website structure and functions, and also describes the process of creating website information pages and functions. Based on the obtained information and the results achieved during the creation of the company's website project, at the end of the work, conclusions and proposals have been made in connection with the creation of the Getliņi EKO greenhouse website store and possible improvements. The amount of bachelor thesis is 89 pages and it contains 8 tables and 64 images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjecttīmekļa vietne
dc.subjectWordpress
dc.subjectSatura pārvaldes sistēma
dc.subjectvietnes mitināšana
dc.title"Getliņi EKO" siltumnīcas veikala tīmekļa vietnes izveide
dc.title.alternativeCreation of the „Getliņi EKO” greenhouse store website
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record