Digitālā mārketinga ietekmes novērtējums uzņēmuma produkta vai pakalpojuma virzīšanai tirgū.
Author
Kaire, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Izvēlētā tēma ir “Digitālā mārketinga ietekmes novērtējums uzņēmuma produkta vai pakalpojuma virzīšanai tirgū”. Bakalaura darba pamatā būs teorētiskie aspketi, aptaujas, kā arī intervijas rezultātu analīze). Digitālais mārketings ir kļuvis par svarīgu faktoru uzņēmējdarbībā, taču daudzi Latvijas uzņēmumi vēl pilnībā neizmanto un pat neizprot digitālā mārketinga iespējas. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā tiek apkopoti un izklāstīti digitālā mārketinga teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā raksturota digitālā mārketinga situācija un tendences Latvijā kā arī uzņēmējdarbībā, tai skaitā kādi digitālie kanāli un instrumenti tiek izmantoti, lai sasniegtu uzņēmumu mērķus. Apkopoti un analizēti arī tatistiskie rādītāji par interneta lietošanu un izmantojamiem medijiem, kā arī sociālo mediju izmantošanu uzņēmējdarbībā. Trešajā nodaļā tiek veikts pētījums ar aptauju un intervēšanu, lai izpētītu cilvēku attieksmi pret digitālo mārketingu un izprastu, kā Latvijas uzņēmumi izmanto digitālo mārketingu. Nobeigumā apkopoti secinājumi un priekšlikumi par digitālā mārketinga attīstību Latvijā un uzņēmumu darbību Latvijā. Bakalaura darba mērķis ir sniegt priekšlikumus uzņēmējiem un lietotājiem, kā attīstīt darbību tiešsaistē un sociālajos medijos, kā arī par satura veidošanu un citiem digitālā mārketinga aspektiem. The title of the bachelor's thesis is "Impact Evaluation of Digital Marketing for promotion of a product or service in Latvia". The aim of the bachelor thesis will be based on theoretical aspects, survey and interview results. Digital marketing has become an important factor in business, but many Latvian companies do not yet fully use and understand the possibilities of digital marketing. The bachelor’s thesis consists of three chapters. The first chapter summarizes and presents the theoretical aspects of digital marketing. The second chapter describes the situation and trends of digital marketing in Latvia, business activities, including what digital channels and tools are used to achieve the company's goals, and statistical indicators of internet use and usable media and the activity of the entrepreneur in social media. In the third chapter, a survey and interviewing research is conducted to investigate people's attitude towards digital marketing and to understand how Latvian companies use digital marketing. In the end - conclusions and proposals about the development of digital marketing in Latvia and the operation of companies in Latvia are summarized. The aim of the bachelor's thesis is to provide proposals to entrepreneurs and users on how to develop activities online and in social media, as well as on content creation and other aspects of digital marketing.