Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Daiga
dc.contributor.authorBerķe, Vineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:25Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93616
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62757
dc.description.abstractLatviešu valoda ir saziņas līdzeklis, vairāku cilvēku dzimtā valoda, tā veicina identitātes veidošanu ar Latviju un ar to darināti vairāki kultūrai nozīmīgi daiļdarbi. Latviešu valodas saglabāšanas un uzturēšanas, pareizas lietošanas jautājums ir gan cilvēku, gan valsts interesēs. Ņemot vērā vecuma posmu, kurā notiek visaktīvākā valodas apguve, un digitalizācijas tendences, darba autore piedāvā rast vidusceļu un piedāvāt bērniem saistošu risinājumu latviešu valodas attīstīšanai. Maģistra darba ietvaros veikta literatūras avotu analīze, lai noskaidrotu mērķauditoriju, analizēti esošie latviešu valodas apguves standarti izglītības iestādēs un pieejamie materiāli latviešu valodas apguvei, veikta aptauja mērķauditorijas vidū, noskaidrojot vecāku gaidas un ieceres. Pirmās nodaļas noslēgumā ir noteikta konkrētā problēma. Projekta priekšlikumā ir veikta projeka mērķu identificēšana, detalizēta projektu alternatīvu izvērtēšana pēc ekonomiskās efektivitātes un nemonetāriem kritērijiem, izvirzot labāko alternatīvu – platformas izstrādi interaktīvām latviešu autoru oriģinālliteratūras e-grāmatām. Projekta rokasgrāmata ietver projekta vadīšanas posmu detalizētu aprakstu un analīzi. Darba noslēgumā ir veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi projekta uzdevuma devējam un projekta vadītājam.
dc.description.abstractThe Latvian language is a means of communication, the native language of many people, and it promotes the formation of identity with Latvia. Several culturally significant works have been created using it. The issue of preserving and maintaining the Latvian language and using it correctly is in the interest of both individuals and the state. Considering the age range during which language acquisition is most active and the trend towards digitization, the author proposes finding a middle ground and offering a compelling solution for developing the Latvian language for children. Within the scope of the master's thesis, a literature review was conducted to determine the characteristics of the target audience, analyze existing Latvian language acquisition standards in educational institutions, review available materials, conduct a survey among the target audience to ascertain parental expectations and intentions. The specific problem is identified at the end of the first chapter. The project proposal identifies project objectives, evaluates project alternatives in detail based on economic effectiveness and non-monetary criteria, and selects the best alternative - developing a platform for interactive Latvian literature e-books authored by Latvians. The project manual includes a detailed description and analysis of the project management phase. In the conclusion, recommendations are made to the project sponsor and project manager, and conclusions are drawn.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectprojektu vadīšana
dc.subjectlatviešu valoda
dc.subjecte-grāmatas
dc.subjectdigitalizācija
dc.titleLatviešu autoru bērnu oriģinālliteratūras interaktīvu e-grāmatu platformas izstrāde
dc.title.alternativeDevelopment of an interactive e-book platform for original children's literature by Latvian authors
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record