• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma SIA “MINDCAVE” mārketinga vides analīze.

Thumbnail
View/Open
303-93668-Bartusevics_Saivis_sb20127.pdf (950.8Kb)
Author
Bartušēvics, Saivis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, veikt SIA “MindCave” mārketinga vides analīzi. Ar aptaujas palīdzību tika noskaidrots , ka mērķauditorijai ir nepieciešama programmatūra ar kuras palīdzību labāk apgūtu mācību vielu attālināti. Darba nobeigumā tiek uzskaitīti secinājumi un apkopoti priekšlikumi mārketinga kompleksa pilnveidošanai uzņēmumā SIA “MindCave”. Darbs sastāv no 68 lpp., 4 nodaļām un 15 apakšnodaļām. Atslēgvārdi: mārketinga komplekss, mārketinga vide, programmatūra kā pakalpojums, mārketinga stratēģija, reklāma
 
The aim of the bachelor's work is to analyze the marketing environment of SIA "MindCave" based on the theoretical knowledge of the marketing complex. With the help of the survey, it was found out that the target audience needs software with the help of which they can better learn the learning material remotely. At the end of the work, the conclusions are listed and the proposals for the improvement of the marketing complex in the company SIA "MindCave" are summarized. The work consists of 68 pages, 4 chapters and 15 subsections. Keywords: marketing mix, marketing environment, software as a service, marketing strategy, advertising
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62786
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV