Uzņēmuma SIA “MINDCAVE” mārketinga vides analīze.
Author
Bartušēvics, Saivis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, veikt SIA “MindCave” mārketinga vides analīzi. Ar aptaujas palīdzību tika noskaidrots , ka mērķauditorijai ir nepieciešama programmatūra ar kuras palīdzību labāk apgūtu mācību vielu attālināti. Darba nobeigumā tiek uzskaitīti secinājumi un apkopoti priekšlikumi mārketinga kompleksa pilnveidošanai uzņēmumā SIA “MindCave”. Darbs sastāv no 68 lpp., 4 nodaļām un 15 apakšnodaļām. Atslēgvārdi: mārketinga komplekss, mārketinga vide, programmatūra kā pakalpojums, mārketinga stratēģija, reklāma The aim of the bachelor's work is to analyze the marketing environment of SIA "MindCave" based on the theoretical knowledge of the marketing complex. With the help of the survey, it was found out that the target audience needs software with the help of which they can better learn the learning material remotely. At the end of the work, the conclusions are listed and the proposals for the improvement of the marketing complex in the company SIA "MindCave" are summarized. The work consists of 68 pages, 4 chapters and 15 subsections. Keywords: marketing mix, marketing environment, software as a service, marketing strategy, advertising