Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorLīne, Antra
dc.contributor.authorVilks, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:30Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93672
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62789
dc.description.abstractDarba tēma – Pārdošanas veicināšanas iespējas digitālo aģentūru uzņēmumos Darba mērķis – pamatojoties uz teorētiskās literatūras analīzi un autora veiktā empīriskā pētījuma rezultātiem, izstrādāt risinājumus pārdošanas veicināšanas pilnveidošanai digitālo aģentūru uzņēmumos. Problēmas būtība – uzņēmēju aptaujas parāda, ka Latvijā Baltijas valstu vidū ir zemākais digitalizācijas līmenis, kas pazemina uzņēmēju konkurētspēju, kas norāda uz nepieciešamību plašāk izmantot digitālā mārketinga aģentūru piedāvājumu. Iegūto rezultātu raksturojums – pētījumu gaitā tika analizētas digitālās mārketinga aģentūras un to pārdošanas veicināšanas pasākumi, un tika konstatēts, ka digitālā mārketinga aģentūras varētu aktīvāk izmantot sociālos medijus un pārdošanas veicināšanas pasākumus, lai sasniegtu klientus un piesaistītu jaunus. Turklāt, divas no piecām analizētajām digitālā mārketinga aģentūrām nav ne mājaslapas, ne sociālo mediju kontu, kas liecina par to, ka uzņēmumi ne vienmēr izmanto visus pieejamos digitālos rīkus. Atslēgvārdi – digitālais mārketings, mārketings, mārketinga 4P komplekss, mārketinga 7P komplekss.
dc.description.abstractWork topic - Opportunities for Sales Promotion in Digital Agency Companies Work goals - Based on the analysis of theoretical literature and the results of the empirical research conducted by the author, develop solutions for improving sales promotion in the digital agency companies. Essence of the problem - Surveys of entrepreneurs indicate that Latvia has the lowest level of digitalization among the Baltic states, which lowers the competitiveness of businesses and highlights the need to utilize digital marketing agency services more widely. Description of the obtained results - During the study, digital marketing agencies and their sales promotion activities were analyzed, and it was found that digital marketing agencies could use social media and sales promotion more actively to reach and attract clients. Additionally, two out of the five analyzed digital marketing agencies did not have a website or social media account, indicating that companies do not always utilize all available digital tools. Keywords – digital marketing, marketing, marketing 4P complex, marketing 7P complex  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectDigitālais mārketings
dc.subjectMārketings
dc.subjectMārketinga 4P komplekss
dc.subjectMārketinga 7P komplekss.
dc.titlePārdošanas veicināšanas iespējas digitālo aģentūru uzņēmumos.
dc.title.alternativeOpportunities for sales promotion in the digital agency sector.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige