SIA Ausma Media stratēģijas pilnveide.
Автор
Šeibaka, Jūlija Luīze
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Cekuls, Andrejs
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Uzņēmuma stratēģiskā analīze un plānošana ir process, kura mērķis ir izveidot uzņēmuma stratēģiju, kas palīdzēs sasniegt uzņēmuma mērķus un uzlabot tā finansiālo stāvokli. Darba mērķis ir pamatojoties uz zinātniskās literatūras, uzņēmuma finanšu dokumentu, kā arī intervijas rezultātiem identificēt stratēģiskās plānošanas pilveidošanas iespējas uz izstrādāt stratēģisko plānu 2023.-2027.gadam. Darba apjoms ir 77 lapaspuses, tas satur 8 tabulas un 20 attēlus un tam ir pievienoti 5 pielikums. Bakalaura darbā ir izmantoti 49 literatūras un citi informācijas avoti. Atslēgvārdi: Stratēģija, stratēģiskā vadīšana, stratēģiskā plānošana, PEST analīze, Portera 5 spēku analīze, SVID analīze, padziļinātā intervija, stratēģiskie mērķi. Strategic business analysis and planning is the process of developing a business strategy that will help a company achieve its objectives and improve its financial position. The aim of this paper is to identify opportunities for improving strategic planning on the basis of scientific literature, company financial documents and interview results, and to develop a strategic plan for 2023.-2027. The thesis consists of 77 pages, 8 tables, 20 figures and 5 annex. 49 literature and other information sources have been used in the bachelor thesis. Keywords: strategy, strategic management, strategic planning, PEST analysis, Porter’s 5 force analysis, SWOT analysis, in-depth interview, strategic objectives.