dc.contributor.advisor | Praudiņš, Kārlis | |
dc.contributor.author | Zelčs, Matīss | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:13:33Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:13:33Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 93773 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62809 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbā “Virtuālās realitātes kafejnīcas pilotprojekta izstrāde un realizācijas iespējamības pārbaude” tiek izskatīta virtuālās realitātes tehnoloģiju pielietojuma iespējamība izklaides industrijā Latvijā ar mērķi validēt, vai šāda veida biznesa ideja būtu dzīvotspējīga, ienesīga un arī aktuāla mūsdienu sabiedrībā. Bakalaura tēmas aktualitāti pamato nemitīgā tehnoloģiju attīstība un konstantā sabiedrības adaptēšanās jaunām tehnoloģijas pielietošanas normām. Virtuālās realitātes sniegtās priekšrocības sabiedrībai noder vairākos līmeņos, ne tikai izklaidei, bet pati tehnoloģija vēl nav tik zināma, lai aizstātu cita veida izklaides iespējas, kas arī motivēja darba autoru izskatīt šo kā potenciālu biznesa ideju nākotnē un validēt tās iespējamību, ņemot vērā pašu tehnoloģiju un tās sniegtās priekšrocības, veicot tirgus analīzi kā arī izstrādājot pilotprojekta teorētisko daļu. Darbs sastāv no 61 lappusēm, 16 attēliem, 11 tabulām un 2 pielikumiem. | |
dc.description.abstract | The bachelor's thesis "Development of a pilot project of a virtual reality cafe and verification of the feasibility " examines the possibility of using virtual reality technologies in the entertainment industry in Latvia with the aim of validating whether this type of business idea would be viable, profitable and relevant in today's society. The relevance of the bachelor's topic is justified by the constant development of technology and the constant adaptation of society to new norms of technology application. The benefits of virtual reality are useful to society on several levels, not only for entertainment, but the technology itself is not yet known enough to replace other types of entertainment, which also motivated the author of the work to consider this as a potential business idea in the future and validate its feasibility, taking into account the technology itself and its advantages when conducting market analysis as well as developing the theoretical part of the pilot project.The work consists of 61 pages, 16 images, 11 tables and 2 attachments. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Ekonomika un uzņēmējdarbība | |
dc.subject | virtuālā realitāte | |
dc.subject | izklaide | |
dc.subject | pakalpojums | |
dc.subject | validēšana | |
dc.title | Virtuālās realitātes kafejnīcas pilotprojekta izstrāde un realizācijas iespējamības pārbaude | |
dc.title.alternative | Development of a pilot project of a virtual reality cafe and verification of the feasibility | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |