Show simple item record

dc.contributor.advisorPraudiņš, Kārlis
dc.contributor.authorZelčs, Matīss
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:13:33Z
dc.date.available2023-09-04T09:13:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93773
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62809
dc.description.abstractBakalaura darbā “Virtuālās realitātes kafejnīcas pilotprojekta izstrāde un realizācijas iespējamības pārbaude” tiek izskatīta virtuālās realitātes tehnoloģiju pielietojuma iespējamība izklaides industrijā Latvijā ar mērķi validēt, vai šāda veida biznesa ideja būtu dzīvotspējīga, ienesīga un arī aktuāla mūsdienu sabiedrībā. Bakalaura tēmas aktualitāti pamato nemitīgā tehnoloģiju attīstība un konstantā sabiedrības adaptēšanās jaunām tehnoloģijas pielietošanas normām. Virtuālās realitātes sniegtās priekšrocības sabiedrībai noder vairākos līmeņos, ne tikai izklaidei, bet pati tehnoloģija vēl nav tik zināma, lai aizstātu cita veida izklaides iespējas, kas arī motivēja darba autoru izskatīt šo kā potenciālu biznesa ideju nākotnē un validēt tās iespējamību, ņemot vērā pašu tehnoloģiju un tās sniegtās priekšrocības, veicot tirgus analīzi kā arī izstrādājot pilotprojekta teorētisko daļu. Darbs sastāv no 61 lappusēm, 16 attēliem, 11 tabulām un 2 pielikumiem.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Development of a pilot project of a virtual reality cafe and verification of the feasibility " examines the possibility of using virtual reality technologies in the entertainment industry in Latvia with the aim of validating whether this type of business idea would be viable, profitable and relevant in today's society. The relevance of the bachelor's topic is justified by the constant development of technology and the constant adaptation of society to new norms of technology application. The benefits of virtual reality are useful to society on several levels, not only for entertainment, but the technology itself is not yet known enough to replace other types of entertainment, which also motivated the author of the work to consider this as a potential business idea in the future and validate its feasibility, taking into account the technology itself and its advantages when conducting market analysis as well as developing the theoretical part of the pilot project.The work consists of 61 pages, 16 images, 11 tables and 2 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectvirtuālā realitāte
dc.subjectizklaide
dc.subjectpakalpojums
dc.subjectvalidēšana
dc.titleVirtuālās realitātes kafejnīcas pilotprojekta izstrāde un realizācijas iespējamības pārbaude
dc.title.alternativeDevelopment of a pilot project of a virtual reality cafe and verification of the feasibility
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record