• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas ITK nozares uzņēmuma “A” digitālā mārketinga aktivitāšu efektivitātes analīze.

Thumbnail
View/Open
303-93957-Krastins_Roberts_rk20044.pdf (1.389Mb)
Author
Krastiņš, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Uzņēmumiem, kas iegulda resursus digitālā mārketingā, ir svarīgi zināt to efektivitāti, lai veiktu informētus lēmumus, lai ievērojami uzlabot plānošanu un optimizēšanu. Pētījuma mērķis: izpētīt digitālā mārketinga aktivitāšu efektivitātes teoriju un veikt Latvijas ITK nozares uzņēmuma "A" digitālā mārketinga aktivitāšu efektivitātes analīzi, lai izstrādātu priekšlikumus uzņēmumam. Iegūtie rezultāti rāda, ka pētītā uzņēmuma digitālais mārketings var tikt uzlabots vairākās jomās: mājaslapa, LinkedIn un rakstu SMM, e-pasta mārketings un SEM. Darbs sastāv no 70 lpp., 8 tabulām un 7 pielikumiem. Atslēgvārdi: digitālais mārketings, digitāla mārketinga aktivitātes, digitāla mārketinga efektivitāte, efektivitātes aprēķināšanas metodes, Baltijas ITK nozare.
 
For companies investing resources in digital marketing, it is important to know their effectiveness in order to make informed decisions to significantly improve planning and optimization. The purpose of the thesis: to analyze the theory of the effectiveness of digital marketing activities and the effectiveness of the digital marketing activities of Latvian ITC company "A" in order to develop proposals for the company. The obtained results show that the digital marketing of the analyzed company can be improved in several areas: homepage, LinkedIn and article SMM, e-mail marketing and SEM. The work consists of 70 pages, 8 tables and 7 appendices. Keywords: digital marketing, digital marketing activities, digital marketing efficiency, efficiency calculation methods, Baltic ICT industry.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62834
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV