Latvijas ITK nozares uzņēmuma “A” digitālā mārketinga aktivitāšu efektivitātes analīze.
Author
Krastiņš, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Uzņēmumiem, kas iegulda resursus digitālā mārketingā, ir svarīgi zināt to efektivitāti, lai veiktu informētus lēmumus, lai ievērojami uzlabot plānošanu un optimizēšanu. Pētījuma mērķis: izpētīt digitālā mārketinga aktivitāšu efektivitātes teoriju un veikt Latvijas ITK nozares uzņēmuma "A" digitālā mārketinga aktivitāšu efektivitātes analīzi, lai izstrādātu priekšlikumus uzņēmumam. Iegūtie rezultāti rāda, ka pētītā uzņēmuma digitālais mārketings var tikt uzlabots vairākās jomās: mājaslapa, LinkedIn un rakstu SMM, e-pasta mārketings un SEM. Darbs sastāv no 70 lpp., 8 tabulām un 7 pielikumiem. Atslēgvārdi: digitālais mārketings, digitāla mārketinga aktivitātes, digitāla mārketinga efektivitāte, efektivitātes aprēķināšanas metodes, Baltijas ITK nozare. For companies investing resources in digital marketing, it is important to know their effectiveness in order to make informed decisions to significantly improve planning and optimization. The purpose of the thesis: to analyze the theory of the effectiveness of digital marketing activities and the effectiveness of the digital marketing activities of Latvian ITC company "A" in order to develop proposals for the company. The obtained results show that the digital marketing of the analyzed company can be improved in several areas: homepage, LinkedIn and article SMM, e-mail marketing and SEM. The work consists of 70 pages, 8 tables and 7 appendices. Keywords: digital marketing, digital marketing activities, digital marketing efficiency, efficiency calculation methods, Baltic ICT industry.