Show simple item record

dc.contributor.advisorSkolmeistere, Velta
dc.contributor.authorČudarkina, Roberta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:14:26Z
dc.date.available2023-09-04T09:14:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other92180
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62988
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izanalizēt sociālā medija Facebook suņu tēmai veltīto domubiedru grupu saturu un grupu dalībniekus. Dalībniekiem ir sava virtuālā identitāte, lietošanas paradumi, kas ir mijiedarbība starp lietotāju un saturu. Sociālo tīklu patēriņš un tajos sastopamā informācija atsaucas uz dzīvesveidu kopumā. Darba teorētiskajā daļā ir apraksts par sociālo mediju Facebook un tā kopienām, identitātes jēdzienu, dzīvesveidu. Pētījuma ietvaros tika veikta kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze trīs Facebook domubiedru grupām, kas veltītas suņu tēmai. Tika veidota anketa, ko izpildīja 300 respondenti. Ar šīm pētniecības metodēm tika pētīta grupu satura būtība un grupu dalībnieku lietojuma paradumi. Pēc pētījuma veikšanas tika izdarīti secinājumi, jo īpaši par dalībnieku viedokļu maiņu, patērējot domubiedru grupu saturu.
dc.description.abstractThe Bachelor's work aim is to analyze the content and group members of social media's Facebook page related to dogs. Participants have their own virtual identity, usage habits, which are the interaction between a user and content. The consumption of social networks and the information they contain refer to lifestyles as a whole. The theoretical part of the work includes a description of social media Facebook and its communities, the concept of identity, lifestyle. As part of the study, quantitative and qualitative content analysis is done in three Facebook social media pages related to the topics of dogs. A questionnaire was created and executed by 300 respondents. These research methods explored the nature of group content and the usage habits of group members. After conducting the study, conclusions were made, in particular on the exchange of views between participants, consuming the content given by others.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectFacebook
dc.subjectsaturs domubiedru grupās
dc.subjectdalībnieku identitāte
dc.subjectdzīvesveids
dc.titleDomubiedru grupas "Facebook": suņu tēmai veltīto grupu satura un dalībnieku analīze
dc.title.alternative"Facebook" groups: analysis of content and members of dog owner groups
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record