Uzņēmuma "Vigan Cakes" vēstījumu komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram" 2021.-2022. gadam un to uztvere mērķauditorijas vidū
Autor
Pauloviča, Elza Aurēlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vorkule, Marija
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “Vigan Cakes” vēstījumu komunikācija sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram” 2021.-2022. gadam un to uztvere mērķauditorijas vidū”. Darba tēma ir aktuāla, jo ir svarīgi samazināt dzīvnieku valsts izcelsmes produktu lietošanu pārtikā un līdz ar to arī ražošanu. Arvien vairāk cilvēku izvēlas savā uzturā iekļaut vairāk vegānisku alternatīvu klasiskajiem, ikdienā lietotajiem produktiem, bet ir svarīgi šo daudzumu palielināt. Lai noskaidrotu, vai vēstījums, ko uzņēmums pauž caur sociālajiem medijiem, tiek uztverts tā, kā uzņēmums to ir paredzējis nokomunicēt, tika veikti vairāki pētījumi. Tika analizēti uzņēmuma sociālo tīklu konti platformās Instagram un Facebook 12 mēnešu periodā no 2021.gada oktobra līdz 2022.gada oktobrim. Tāpat tika veikta intervija ar uzņēmuma vadītāju un aptauja mērķauditorijas vidū. Darba teorētiskā daļa balstīta uz dažādu autoru darbiem, tai skaitā Deivids A. Ākers, Žans Noels Kapferers, Filips Kotlers, u.c. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkoti zīmola definīcija un tā nozīme, zīmola tēls un komunikācija sociālajos medijos. Metodoloģijas daļā tiek aplūkotas pētījumu metodes, taču empīriskajā daļā tiek veikti pētījumi. The theme of the bachelor thesis is "Vigan Cakes" brand message on social media “Facebook” and “Instagram” from 2021- 2022 and it’s perception among target audiences. The relevancy of the thesis is defined because it is important to reduce the use of products of animal origin in food and, consequently, production. To find out if the message the company is conveying through social media is perceived as the company intends to communicate it, multiple research was conducted. The company's social media accounts on Instagram and Facebook were analyzed during the 12-month period from October, 2021 to October, 2022. An interview with the owner of the company and a survey among the target audience were conducted. The theoretical part of the thesis is based on the works of various authors, including David A. Aaker, Jean-Noel Kapferer, Philip Kotler etc. The theoretical part of the thesis discusses the definition of the brand and its meaning, brand image and communication on social media. In the methodology part, research methods are considered, but in the empirical part, research is carried out.