Show simple item record

dc.contributor.advisorPričins, Mārtiņš
dc.contributor.authorUlmis, Ričards
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:14:28Z
dc.date.available2023-09-04T09:14:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other92192
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62998
dc.description.abstractBakalaura darbs „SIA „IMPERIO nekustamie īpašumi” ārējās komunikācijas satura analīze” izstrādāts ar mērķi - izpētīt un novērtēt IMPERIO nekustamie īpašumu ārējās komunikāciju, kā arī izstrādāt priekšlikumus ārējās komunikācijas trūkumu novēršanai. Darba teorētiskajā nodaļā tiek veikts komunikācijas jēdziena raksturojums un aplūkota ārējās komunikācijas nozīme uzņēmuma attīstībā. Bakalaura darba pētījums, veikts izmantojot “IMPERIO nekustamie īpašumi” klientu anketēšanu, un interviju ar “IMPERIO nekustamie īpašumi” pārstāvjiem. Bakalaura darba apjoms 65 lappuses, bakalaura darbs satur 2 tabulas, 15 attēlus, 46 izmantotās literatūras un informācijas avotus un 3 pielikumus.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Analysis of external communication "IMPERIO nekustamie īpašumi" was developed with the aim - to study and evaluate the external communication of IMPERIO real estate properties, as well as to develop proposals to eliminate the shortcomings of external communication. In the theoretical part of the bachelor’s thesis, the concept of communication is characterized and the importance of external communication in the development of the company is discussed. The study of the bachelor's thesis, carried out using the customer survey of "IMPERIO real estate" and interviews with "IMPERIO real estate" management. The volume of the bachelor's thesis is 65 pages, the bachelor's thesis contains 2 tables, 15 images, 46 used literature and information sources and 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectnekustamie īpašumi
dc.subjectuzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga instrumenti
dc.subjectārējā komunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.titleSIA „IMPERIO nekustamie īpašumi” ārējas komunikācijas satura analīze
dc.title.alternativeAnalaysis of external communication "IMPERIO nekustamie īpašumi"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record