Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorZvejniece, Sāra Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:01Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93951
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63061
dc.description.abstractDarba nosaukums: 5 – 6 gadus vecu bērnu kustību koordinācijas sekmēšana kustību rotaļāsDarba autore: Sāra Kristīne Zvejniece. Darba mērķis ir: analizēt un pētīt kustību rotaļu ietekmi uz 5 – 6 gadus vecu bērnu kustību koordinācijas attīstību. Pētījuma hipotēze: kustību koordinācija 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā kustību rotaļu laikā tiek sekmēta, ja: •tiek atbalstīta bērna darbība; •aktivitātes tiek nodrošinātas kustību rotaļas veidā; •bērns ir aktīvs un ieinteresēts darboties, motivēts. Pirmajā daļā tiek analizētas dažādu autoru atziņas par 5 – 6 gadus vecu bērnu gan fizisko, gan arī citu procesu ietekmi uz bērnu. Fizisko īpašību un kustību koordinācijas analīze. Īpašu uzmanību pievēršot tam, kādai tai vajadzētu būt 5 – 6 gadus veciem bērniem. Tiek arī noskaidrots, kā tās varētu novērtēt. Kā arī tiek aplūkota sporta nodarbība pirmsskolā rotaļu kontekstā. Tiek noskaidrots ko ar rotaļas palīdzību var bērnos veicināt, kā arī ko var izmantot, lai veicinātu kustību koordināciju un, kas ir vispiemērotākais darbā ar 5 – 6 gadus veciem bērniem. Otrajā daļā tiek analizētas un arī praktiski pētītas dažādas kustību apguves veicināšanas iespējas 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē, kustību rotaļu laikā. Darba autore arī izmanto pedagoģiskos novērojumus, lai izpētītu 5 – 6 gadus vecu bērnu pamata kustības. Atslēgas vārdi: kustību rotaļas, kustību koordinācija, kustības Darbā iekļautas 3 tabulas, 3 attēli, 1 pielikums, izmantoti 32 zinātniskās literatūras avoti.  
dc.description.abstractTitle of the work: Promoting movement coordination of 5-6-year-old children by using movement games Author of the work: Sāra Kristīne Zvejniece Purpose of the qualification work: to analyze and study the influence of movement games on the development of movement coordination of 5-6-year-old children. Research hypothesis: movement coordination of 5-6-year-old children in pre - school during movement games is promoted if: •If the child's activity is supported •If the activities are provided in the form of movement play; •The child is active and interested in acting, motivated. The first part analyzes the findings of various authors about the impact of both physical and other processes on the child of 5-6-year-old children. Analysis of physical characteristics and movement coordination. Paying special attention to what it should be like for 5-6 year old children. It is also being clarified how they could be evaluated. Also, the sports lesson in preschool is considered in the context of play. It is clarified what can be promoted in children with the help of play, as well as what can be used to promote movement coordination and what is most suitable for working with 5-6-year-old children. In the second part, with the theoretical findings, various opportunities for promoting movement learning for 5-6-year-old children in a pre-school educational institution, during movement games, are analyzed and practically studied. The author also uses pedagogical observations to observe the basic movements of 5-6-year-old children. Keywords: Movement games, coordination of movement; movements;
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectKustību rotaļas
dc.subjectKustību koordinācija
dc.subjectKustības
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.title5 -6 gadus vecu bērnu kustību koordinācijas sekmēšana kustību rotaļās
dc.title.alternativePromoting movement coordination of 5-6-year-old children by using movement games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record