Show simple item record

dc.contributor.advisorLanka, Ērika
dc.contributor.authorKašmere, Sindija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:02Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93980
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63065
dc.description.abstractPirmsskolas iestādes loma 4 gadus veca bērna labbūtības sekmēšanā. Sindija Kašmere, darba vadītāja Latvijas Universitātes lektore Mg. paed. Ērika Lanka. Darbā tika analizēts vecumposmu raksturojums, 4 gadus veca bērna kognitīvā attīstība, bērna labbūtības sekmēšana, sociāli emocionālās prasmes pirmsskolā, rotaļas nozīme pirmsskolas bērna ikdienā. Darba mērķis: noskaidrot, ko pedagogs varētu darīt, lai sekmētu 4 gadus veca bērna labbūtību pirmsskolas izglītības iestādē. Darba uzdevumi: 1.Veikt literatūras analīzi, iegūstot informāciju; 2.Izveidot aptauju balstoties uz iegūto literatūru; 3.Veikt aptaujas analīzi; 4.Secinājumi par pētījumu. Pētījumā secināts, ka ir būtiski nodrošināt bērnam drošu, aktīvu un veselīgu vidi. Pedagogam ir jāizzina savas grupas bērnu raksturojums, attīstība un nepieciešamās prasmes, lai spētu pilnveidoti attīstīties. Atslēgas vārdi: drošība, labbūtība, sekmēšana, vecumposms. Darbs satur 23 lapas, 9 diagrammas. Aptaujā piedalījās 18 respondenti no dažādām pirmsskolas iestādēm. Datu rezultāti apkopoti, izanalizēti un izveidoti diagrammās.
dc.description.abstractThe role of the pre-school institution in promoting the merits of a 4-year-old. Sindija Kasmers, Head of Labour University of Latvia lecturer mg. paed. Erica Lanka. The work analysed the characteristics of old age, the cognitive development of a 4-year-old, the promotion of the best value of the child, socio-emotional skills in pre-school, the importance of play in the day-to-day life of the pre-school child. Objective of work: to find out what a teacher could do to promote the best value of a 4-year-old in a pre-primary school. Terms of reference: 1. Analysis of literature by obtaining information; 2. Create a survey based on the literature obtained; 3. Conduct a survey analysis; 4. Conclusions on the study. The study concluded it was essential to provide a safe, active and healthy environment for the child. The teacher must know the characteristics, development and skills of the children of his group in order to be able to develop. Key words: safety, goodness, promotion, superannuation. The job contains 23 pages, 9 charts. 18 respondents from various preschool institutions participated in the survey. Data results are summarized, analyzed, and created in charts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdrošība
dc.subjectlabbūtība
dc.subjectsekmēšana,
dc.subjectvecumposms.
dc.titlePirmsskolas iestādes vides loma 4 gadus veca bērna labbūtības sekmēšanā
dc.title.alternative“The role of the preschool environment in promoting the well-being of a 4 year old chil
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record