Show simple item record

dc.contributor.advisorJofe-Bordjakovska, Alina
dc.contributor.authorVorotinska, Signe
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:04Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93984
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63069
dc.description.abstractDarba autore: Signe Vorotinska Darba nosaukums: 1,5-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa veicināšana sadarbībā ar vecākiem Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski izpētīt izglītības iestādes un vecāku sadarbības nozīmi 1,5-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa veicināšanai. Pirmajā nodaļā darba autore veica literatūras analīzei. Tika analizēta adaptācijas procesa būtība, kā bērna vecumposms ietekmē adaptācijas procesa norisi kā arī vecāku un izglītības iestādes sadarbības ietekme adaptācijas procesa veicināšanai. Otrajā daļā darba autore veica pētījumu, kurā tika vēroti Rīgas pirmsskolas izglītības”X” 1,5-3 gadus vecu bērnu grupa. Apkopojot iegūtos rezultātus, tika izveidotas diagrammas, lai vizuāli apskatītu rezultātus. Lai veicinātu sadarbību ar vecākiem, tika rīkotas individuālās sarunas un vecāku sapulce, kurā piedalījās izglītības iestādes psihologs. Vecāku sapulcē tika sniegti ieteikumi un atbalsts bērnu vecākiem, kā arī rastas atbildes uz vecāku jautājumiem. Pētījuma beigās tika sniegti ieteikumi vecāku un izglītības sadarbībai, lai veicinātu adaptācijas procesa norisi. Darbs sastāv no: 45 lpp., 12 attēli, 6 tabulas, 6 pielikumi, 24 literatūras avoti Atslēgas vārdi: Adaptācija, sadarbība, vecumposms, izglītības iestāde, pirmsskola, bērns, vecāki.
dc.description.abstractAuthor of qualification: Signe Vorotinska Title of qualification work: Promoting the Adaptation process of children aged 1,5-3 years in cooperation with parents Aim of the qualification work: To investigate theoretically and practically the importance of cooperation between educational institutions and parents in promoting the adaptation process of children aged 1,5-3 years In the first part, the author analysed the literature. The nature of the adaptation process, how the age of the child influences the adaptation process and the impact of cooperation between parents and the educational institution on the adaptation process are analysed. In the second part, the author carried out a study of a group of 1,5-3 year old children in Riga preschool “X”. Summarizing the obtained results, charts were created to visually view the results. In order to facilitate cooperation with parents, individual talks and a parents’ meeting were organized, which was attended by the psychologist of the educational institution. The parents’ meeting provided guidance and support to the parents of the children and answered parents’ questions. At the end of the study, recommendations were made for cooperation between parents and education to facilitate the adaptation process. The work consists of: 45 pages, 12 illustrations, 6 tables, 6 appendices, 24 literature sources Keywords: adaptation, cooperation, age, educational institution, pre-school, child, parents
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectAdaptācija
dc.subjectSadarbība
dc.subjectVecumposms
dc.subjectIzglītības iestāde
dc.subjectPirmsskola
dc.title1,5-3 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa veicināšana sadarbībā ar vecākiem
dc.title.alternativePromoting the Adaptation process of children aged 1,5-3 years in cooperation with parents
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record