Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indra
dc.contributor.authorKalnačs, Klāvs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:09Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:09Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94154
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63085
dc.description.abstractDiplomdarbā pētītas skolotāja iespējas palielināt svešvalodas runas lietojumu angļu valodas stundās 14 līdz 15 gadus veciem skolēniem. Darba mērķis ir izpētīt, kādas skolotāja stratēģijas sekmē skolēnu iesaistīšanos svešvalodas mutvārdu lietošanā angļu valodas stundās pamatskolas noslēguma posmā, 8. un 9. klasē. Darbs ir izstrādāts kā gadījuma pētījums par pedagoģisko stratēģiju lietošanu Latvijas vidusskolas 8.-9. klasē. Teorētiskajā izklāstā aplūkota literatūra par svešvalodas runas attīstību pamatskolā, vecumposma psiholoģiju, par vienošanās, uzvedības kontroles un sadarbības stratēģiju. Empīriskajā daļā aprakstīta dažādu stratēģiju lietošana katrā klasē četrus mēnešus un ar tām panāktās izmaiņas. Ar novērojumiem un anketām konstatētie pētījuma dati liecina, ka izvēlētās stratēģijas vairo svešvalodas lietojumu angļu valodas stundās.
dc.description.abstractThe Diploma Paper analyses teaching options to increase foreign language speech in English classes to 14- and 15-year-olds. The aim of the Paper is to explore which teacher's strategies contribute to students' involvement in the oral use of a foreign language in English classes at the final stage of elementary school, in Forms 8 and 9. The research has been developed as a case study on the use of three strategies in Forms 8 and 9 in a school in Latvia. The theoretical part focuses on literature on the development of foreign language speech in elementary school, the strategies of learning agreement, cooperation and the behavioural strategy. The empirical part describes the use of strategies in each form for four months and the changes achieved with them. The research data collected through observations and questionnaires show that the strategies increase the use of a foreign language in English lessons.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectangļu valodas stundas
dc.subjectpamatskola
dc.subjectpamatskolas skolēni
dc.subjectrunāšanas prasmes
dc.subjectrunāšana svešvalodā
dc.titleSkolotāja stratēģijas skolēnu iesaistīšanai runāšanā angļu valodas stundās
dc.title.alternativeTeacher’s Strategies for Engaging Pupils in Spoken Interaction During English Language Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record