Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorSmišļājeva, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:14Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94315
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63108
dc.description.abstractDiplomdarba „Rakstītprasmes veicināšana vācu valodas kā pirmās svešvalodas stundās 6. klasē” mērķis ir izpētīt rakstītprasmes veicināšanas iespējas vācu valodas kā pirmās svešvalodas stundās 6. klasē un izstrādāt un ieviest patstāvīgās kļūdu labošanas paņēmienus. Darba teorētiskajā daļā aprakstīta rakstītprasmes apguves loma svešvalodas mācīšanas kontekstā, rakstīšanas procesa īpatnības, valodas kļūdu būtība un rakstisko kļūdu labošanas klasifikācija. Darba empīriskajā daļā ir aprakstīta patstāvīgās kļūdu labošanas metodes ieviešana vācu valodas kā pirmās svešvalodas stundās 6. klasē, 11 skolēnu grupā. Izmantotās sekojošās pētījuma metodes: skolēnu rakstiskā intervija, skolēnu rakstu darbu analīze atbilstoši kritērijiem, skolotāju mutiskās intervijas. Skolotāju un skolēnu sniegtā atgriezeniskā saite liecina par to, ka patstāvīgā kļūdu labošana veicina skolēnu apzināto pieeju savām kļūdām un lielāko sapratni par savām individuālajām valodas problēmām. Darbs sastāv no 47 lapaspusēm, 1 attēla, 2 tabulām, 20 literatūras avotiem un 7 pielikumiem. Atslēgvārdi: rakstītprasme, rakstīšana, kļūda, kļūdu labojums, svešvaloda, vācu valoda, 6. klase
dc.description.abstractThe aim of the diploma work "Promoting Writing Skills in German as a First Foreign Language in 6th Grade" is to explore the possibilities of promoting writing skills in German as a first foreign language and develop and implement error self-correction methods. The theoretical part of the diploma work describes the role of writing skills acquisition in the context of foreign language learning, the peculiarities of the writing process, the nature of language errors, and the classification of written errors. The empirical part of the diploma work describes the implementation of independent error correction methods in German classes as the first foreign language in the 6th grade, with a group of 11 students. The following research methods were used: student written interviews, analysis of student writing assignments according to criteria, and oral interviews with teachers. The feedback provided by teachers and students indicates that error self-correction promotes students' conscious approach to their errors and a better understanding of their individual language problems. The diploma work consists of 47 pages, 1 figure, 2 tables, 20 references, and 7 appendices. Keywords: writing skills, writing, error, error correction, foreign language, German language, 6th grade.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectrakstītprasme
dc.subjectrakstīšana
dc.subjectkļūda
dc.subjectkļūdu labojums
dc.subjectsvešvaloda
dc.titleRakstītprasmes veicināšana vācu valodas kā pirmās svešvalodas stundās 6. klasē
dc.title.alternativeFacilitating Writing Competence in 6th-year Pupils Acquiring German as Their First Foreign Language
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record