Show simple item record

dc.contributor.advisorCelmiņa-Ķeirāne, Austra
dc.contributor.authorSiliņa, Beāte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:16Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94421
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63120
dc.description.abstractŅemot vērā suņu frizētavu aktualitātes pieaugumu, ir svarīgi zināt, kā izveidot veiksmīgu suņu frizētavas zīmola identitāti. Labi pārdomāta un izstrādāta zīmola identitāte veicina zīmola attīstību un atpazīstamību pakalpojumu tirgū, tāpēc ir nepieciešams izpētīt tās veidošanas pamatprincipus. Bakalaura darba “Suņu frizētavas zīmola vizuālā identitāte” mērķis ir dizaina projektā izstrādāt suņu frizētavas “Šoko” zīmola vizuālo identitāti un tās grāmatu. Darba teorijas daļā tiek apkopoti zīmola vizuālās identitātes un mājaslapas veidošanas pamatprincipi, kā arī logotipa, burtveidolu, krāsu izvēles, suņu frizētavu reprezentācijas un suņu fotogrāfēšanas ieteikumi. Empīriskajā daļā ir apkopotas 20 Baltijas valstīs esošas suņu frizētavu zīmola identitātes un salīdzinātas pēc vizuāliem un funkcionāliem kritērijiem. Radošajā daļā ir izstrādāta un aprakstīta suņu frizētavas “Šoko” zīmola vizuālā identitāte un tās grāmata. Darbam ir 6 nodaļas un 90 attēli. Atslēgas vārdi: logo, suņu frizētava, vizuālā identitāte, zīmols.
dc.description.abstractWith the rise in popularity of dog grooming salons, it is important to know how to create a successful dog grooming brand identity. A well designed and developed brand identity contributes to the development and recognition of the brand, so it is necessary to study the basic principles of its creation. The aim of the bachelor's thesis "Visual identity of the dog grooming brand" is to develop the visual identity of the "Šoko" dog grooming brand and its book in a design project. The theoretical section of the thesis explores the basic principles of creating a brand's visual identity and website, as well as recommendations for choosing a logo, typefaces, colors, representations of dog grooming salons and dog photography. In the empirical part, the brand identities of 20 dog grooming salons in the Baltic States are collected and compared according to visual and functional criteria. The creative part has developed and described the visual identity of the dog grooming salon "Šoko" brand and its book. The work has 6 chapters and 90 images. Key words: brand, dog grooming salon, graphic brand identity, logo.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectlogo
dc.subjectsuņu frizētava
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.subjectzīmols
dc.titleSuņu frizētavas zīmola identitāte
dc.title.alternativeDog Grooming Brand Identity
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record