Show simple item record

dc.contributor.advisorMiķelsone, Ilze
dc.contributor.authorTiltiņa, Megija Šarlote
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:28Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95647
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63179
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Sociālo prasmju attīstība 5 – 7 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībās pirmsskolā. Darba autore: Megija Šarlote Tiltiņa Bakalaura darba mērķis: Izpētīt sociālo prasmju attīstību 5 – 7 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībās. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā darba autore analizē teorētisko literatūru, par to, kas ir sociālās prasmes un sociālo prasmju attīstīšanas nepieciešamību. Šajā nodaļā tiek aplūkota arī sociālo prasmju specifika, atbilstoši izvēlētajam bērnu vecumam, kas ir 5 – 7 gadi. Otrajā nodaļā tiek skaidroti rotaļnodarbības teorētiskie aspekti sociālo prasmju attīstībā. Bakalaura darba trešajā nodaļā, darba autore sniedz metodes aprakstu, kuru izmantojusi pētījuma laikā, bērnu sociālo prasmju attīstīšanai. Tiek sniegts bērnu raksturojums, kā arī izstrādāti kritēriji, pēc kuriem darba autore veic bērnu vērtēšanu gan pētījuma sākumā, gan pētījuma beigās. Šajā nodaļā aprakstīts realizētais pedagoģiskais process rotaļnodarbībās, lai sekmētu izvēlētās sociālās prasmes. Tiek apkopoti, kā arī analizēti empīriskā pētījuma iegūtie dati. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, pirmsskolas izglītības iestāde, rotaļnodarbība, sadarbība, kooperatīva mācīšanās. Bakalaura darba struktūra: Bakalaura darba apjoms 51. lpp. Darbu ilustrē 4 tabulas, 8 attēli, 2 pielikumi. Darbā izmantoti 52 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s thesis: Social skills development for 5 - 7 year-olds in play lessons at preschool. The author: Megija Šarlote Tiltiņa The aim of bachelor’s thesis: to study the social skills development for 5 – 7 year–olds in play lessons. Bachelor’s thesis consists of three parts. The theoretical literature on the necessity of social skill development and what those skills are is analysed in the first part. According to the chosen age stage of children (from 5 – 7), the specifics of social skills are discussed in this part. In the second part author explains the theoretical aspects of play lesson in the development of social skills. In the third part the author gives a description of the method that she used during the research to develop children social skills. The characteristics of the children are described, and the criteria have been developed by which the author asses’ children at the beginning and end of the study. The implemented pedagogical process in play lessons activity is described in this part to facilitate chosen social skills. The empirical research results are summarised and analysed. Keywords: social skills, preschool, play lesson, cooperation, cooperative learning. Structure of the bachelor’s thesis: 51 pages, the work is illustrated by 4 tables, 8 images, 2 appendixes, 52 sources of information used in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectrotaļnodarbība
dc.subjectsadarbība
dc.subjectkooperatīva mācīšanās
dc.titleSociālo prasmju attīstība 5 - 7 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativeSocial skills development for 5 - 7 year-olds in play lessons at preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record