Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorKazakeviča, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:30Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96026
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63191
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Viktorija Kazakeviča Bakalaura darba temats: “5-6 gadīgu bērnu lasītprasmes iemaņu veidošana pedagoģiskajā procesā pirmskolā”. Mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pamatot bērnu lasītprasmes apguves veicināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā, izmantojot spēles un rotaļas. Darba pirmajā nodaļā tiek apkopota informācija par lasīšanu, kā vienu no valodas mācību jomām, lasītprasmes apguves metodēm, to raksturojumu, tiek raksturota 5-6 gadīgu bērnu attīstība. Otrajā nodaļā tiek aprakstīts empīriskais pētījums, kā pedagoģiskajā procesā var veicināt 5-6 gadīgu bērnu lasītprasmes apguvi. Tiek salīdzināts prasmju līmenis pirms un pēc pētījuma veikšanas, izmantojot dažādas metodes, spēles, rotaļas. Tiek salīdzināti rezultāti un veikta analīze. Empīriskajā daļā uz pētāmo jautājumu atbilde tika atrasta, un bērnu lasītprasme uzlabojās. Atbildot uz pētījuma jautājumu, var secināt, ka metodiskie materiāli un spēles var sekmēt bērnu lasītprasmi, ja materiāli ir bērniem saistoši, ja tiek ievērots individualizācijas princips, spēles pedagoģiskajā procesā tiek piedāvātas regulāri, ja bērnu lasītprasmes veicināšanai tiek iesaistīti arī vecāki. Pedagogam ir jāpārliecinās, vai spēles noteikumus izprot visi bērni. Atslēgas vārdi: Pedagoģiskais process, metodes, lasītprasme, pirmsskola. Bakalaura darbs sastāv no 52 lappusēm, 4 pielikuma lapām, tās sastāv no divām nodaļām, kurās ir 25 attēli un 3 tabulas, darbā izmantoti 56 literatūras avoti.
dc.description.abstractAuthor of bachelor's thesis: Viktorija Kazakeviča Bachelor's/Qualification thesis topic: "Building the reading skills of 5-6-year-old children in the pedagogical process in preschool". The aim: theoretically analyze and practically justify the possibilities of promoting children's reading skills in the pedagogical process, using games and games. The first chapter of the work gathers information about Reading, as one of the areas of language learning, methods of learning literacy, their characteristics and describes the development of 5-6 year old children. In the second chapter, an empirical study was conducted on how the pedagogical process can promote the learning of reading skills of 5-6-year-old children. The skill level is compared before and after conducting the research, using different methods, games, games. The results are compared and an analysis is carried out. In the empirical part In the empirical part, the answer to the research question was found, and children's reading skills improved. Answering the research question, it can be concluded that methodical materials and games can promote children's reading skills, if the materials are engaging for children, if the principle of individualization is respected, games are offered regularly in the pedagogical process - if parents are also involved in promoting children's reading skills. The teacher must make sure that all children understand the rules of the game. Key words: The bachelor thesis consists of 52 pages, 4 appendix pages, they consist of two chapters containing 25 images and 3 tables, 56 sources of literature are used in the thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPedagoģiskais process
dc.subjectMetodes
dc.subjectLasītprasme
dc.subjectPirmskola
dc.title5-6 gadīgu bērnu lasītprasmes iemaņu veidošana pedagoģiskajā procesā pirmskolā
dc.title.alternativeBulding the reading skils of 5-6 -years-old children in the pedagogical process in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record