Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīls
dc.contributor.authorMuižniece, Betija Deina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:11Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93491
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63300
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Internacionalizācijas procesa ietekmes faktori inženiertehnisko pakalpojumu uzņēmumā” ar darba mērķi identificēt uzņēmuma iekšējos un ārējos faktorus, kas ietekmē uzņēmuma internacionalizācijas procesu. Bakalaura darbs ir izstrādāts trīs daļās. Pirmajā daļā tiek noskaidroti internacionalizācijas teorētiskie aspekti, otrajā darba daļa tiek apskatīta uzņēmuma Hansab darbība, uz kā piemēra tiek pētīta darba problēma. Trešajā daļā tiek veikts internacionalizācijas ietekmējošo faktoru pētījums inženiertehnisko pakalpojumu uzņēmumā. Darba rezultātā tiek noteikts, ka inženiertehnisko pakalpojumu nozares uzņēmumu internacionalizācijas galvenais izaicinājums ir to piesaiste pakalpojuma sniegšanas vietai. Galvenie ietekmes faktori ir vadības kompetence un apņēmība, tirgus zināšanas, ekonomiskie apstākļi un produktu pielāgojamība.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis topic is "Factors Influencing the Internationalization Process in Engineering Services Companies" with the aim of identifying the internal and external factors that influence the internationalization process of a company. The bachelor's thesis is divided into three parts. The first part clarifies the theoretical aspects of internationalization, while the second part examines the operations of the company Hansab, which serves as an example for studying the research problem. The third part conducts a study on the factors influencing internationalization in an engineering services company. As a result of the study, it is determined that the main challenge of internationalization for engineering services companies is the attachment to the place of service provision. The key influencing factors include management competence and commitment, market knowledge, economic conditions, and product adaptability.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectinženiertehnisko pakalpojumu nozare
dc.subjecttehnoloģiju uzņēmums
dc.subjectinternacionalizācija
dc.subjectinternacionalizācijas ietekmes faktori
dc.subjectinternacionalizācijas stratēģijas
dc.titleInternacionalizācijas procesa ietekmes faktori inženiertehnisko pakalpojumu uzņēmumā
dc.title.alternativeFactors Influencing the Internationalization Process in Engineering Services Companies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию