Show simple item record

dc.contributor.advisorCekule, Laila
dc.contributor.authorDauģelis, Mārtiņš Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:12Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93636
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63304
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir: SIA "Valmiermuižas alus" konkurences stratēģijas novērtējums un pilnveide”. Spēcīgi ārējie faktori kā globālā COVID-19 pandēmija un energoresursu krīze ievieš izmaiņas stabilajā alus tirgū. Uz spiedienu jāreaģē vietējiem alus ražotājiem. Alkohola nozare Latvijā ir īpatnēja, tādēļ ir aktuāli izpētīt pārmaiņu tendences, perspektīvas, konkurences situācijas, tieši mazo un vidējo uzņēmumu kontekstā ņemot piemēru SIA „Valmiermuižas Alus” savas pastāvēšanas saglabāšanai. Darba mērķis ir novērtēt SIA „Valmiermuižas Alus” saimniecisko darbību, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus uzņēmuma stratēģijas pilnveidei konkurētspējas veicināšanai. Autors darba gaitā gūst zināšanas par nozares situāciju, teorētiskajiem aspektiem par konkurētspējīgo priekšrocību veicināšanu. Pēc nozares un organziācijas konkurētspējas izvērtējuma veikšanas tiek novērtēta alus ražotāja konkurences situācija, sniegti praktiski priekšlikumi stratēģiju uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no 68. lpp. un iekļaujot 6 attēlus, 1 tabulu, 2 pielikumus, izmantotās literatūras sarakstā ir izmantoti 90 literatūras avoti. Atslēgvārdi: stratēģija, konkurence, konkurētspēja, uzņēmējdarbības vide, alus ražošanas nozare
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is: Assessment of SIA "Valmiermuižas alus" competitive strategy and its improvement. Strong external factors like the global COVID-19 pandemic, the energy resource crisis introduce changes in the stable beer market. Local brewers must respond to the pressure. The alcohol industry in Latvia is unique, therefore it is urgent to study the trends of change, perspectives, competitive situations, specifically in the context of small and medium-sized companies, taking the example of SIA "Valmiermuižas Alus" to preserve its existence. The aim of the work is to assess the economic activity of SIA "Valmiermuižas Alus", draw conclusions and provide proposals for the improvement of the company's strategy to promote competitiveness. In the course of his work, the author gains knowledge about the industry situation, theoretical aspects of promoting competitive advantages. After the evaluation of the competitiveness of the industry and the organization, the competitive situation of the beer producer is evaluated, practical proposals for improving strategies are provided. The volume of the work is 68 pages, it includes 6 images and 1 table and 2 appendixes and 90 literature sources are used. Keywords: strategy, competition, competitiveness, business environment, beer industry
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectstratēģija
dc.subjectkonkurence
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectuzņēmējdarbības vide
dc.subjectalus ražošanas nozare
dc.titleSIA "Valmiermuižas alus" konkurences stratēģijas novērtējums un pilnveide .
dc.title.alternativeAssessment of SIA "Valmiermuižas alus" competitive strategy and its improvement.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record