Uzņēmuma LASD LV tīmekļa vietnes projekts
Author
Volobujevs, Kirils
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Žuka, Rita
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma LASD LV tīmekļa vietnes projekts”. Bakalaura darba mērķis primāri ir, pamatojoties uz uzņēmuma SIA “LASD LV” pieejamiem tirgus datiem, izstrādāt tīmekļa vietnes projektu, lai uzlabotu klientu (patērētāju un saimnieciskās darbības veicēju) preču un pakalpojumu saņemšanas pieredzi, izmantojot preču klāsta un apraksta kataloga rīku – uzņēmuma tīmekļa vietni. Savukārt darba sekundārais mērķis ir sekmēt un veicināt pārdošanas un klientu atbalsta speciālistu sniegtā apkalpošanas pakalpojuma kvalitatīvo un kvantitatīvo efektivitāti. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām : Pirmajā nodaļā tiek sniegts ieskats tīmekļa vietņu izstrādē un tajā izmantotajās tehnoloģijās, analizējot to saturu un salīdzinot priekšrocības, trūkumus. Tāpat identificēti faktori, pēc kuriem iespējams noteikt tīmekļa vietnes izstrādei optimālo tehnoloģiju klāstu. Otrajā nodaļā raksturots izpētes objekts – SIA “LASD LV” – pēc strukturāliem, finanšu plūsmas,, kā arī aprakstītas uzņēmuma attiecības ar piegādātājiem, klientiem un konkurentiem, attēloti uzņēmuma biznesa procesi, lai atrastu problēmas, kuras var atrisināt ar tīmekļa vietnes ieviešanu un izveidoti secinājumi par tīmekļa vietnes izstrādes nepieciešamību. Trešajā nodaļā aprakstīta tīmekļa vietnes projekta koncepcija, funkcijas, noteiktas datu apstrādes un pārvaldes sistēmas prasības, kā arī definētas tīmekļa vietnes projekta izstrādes piemērotākās tehnoloģijas. Izklāstīti modernizēti biznesa procesi pēc tīmekļa vietnes ieviešanas un aprakstīta tīmekļa vietnes izstrādes secīga gaita, komanda un riski. Nodaļā izvirzīts tīmekļa vietnes priekšskatījums un pierādīta tās nepieciešamība. Bakalaura darba apjoms ir 73 lapaspuses, tajā ir 18 attēli, 6 tabulas un 1 pielikums. Atslēgas vārdi : uzņēmuma tīmekļa vietne, tīmekļa vietnes projekts, tīmekļa vietnes izstrādes tehnoloģijas The topic of bachelor’s thesis is “The website project of company LASD LV.” The objective of the bachelor’s thesis primarily is to develop a website project based on the market data available from the company SIA "LASD LV", to improve the customer (consumer and business) experience of receiving goods and services using the product range and description catalog tool - the company's website. The secondary objective of the thesis is to promote and enhance the qualitative and quantitative effectiveness of the sales and customer support specialists' service. The bachelor's thesis consists of three chapters: In the first chapter, an overview of website development and the technologies used in development, analyzing their content, and comparing their advantages and disadvantages. Additionally, factors are identified to determine the optimal range of technologies for website development. The second chapter describes the research object - company SIA "LASD LV" - in terms of its structure, financial flows, and describes the company's relationships with suppliers, customers, and competitors. The company's business processes are depicted to identify problems that can be addressed through the implementation of a website, and conclusions are drawn regarding the need for website development. The third chapter presents the concept, features, as well as defines the requirements for data processing and management systems and identifies the most suitable technologies for the website project development. Modernized business processes after the implementation of the website are outlined, and the sequential process, team, and risks of website development are described. The chapter also provides a preview of the website and demonstrates its necessity. The bachelor's thesis has a volume of 73 pages, including 18 images, 6 tables, and 1 appendix. Keywords: company website, website project, website development technologies.