Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorBremze, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:17Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93972
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63318
dc.description.abstractBakalaura darba “Pārtikas produktu zīmoli kā patērētāju rīcību ietekmējošs faktors Latvijas tirgū” mērķis ir, izvērtējot zīmolu veidošanas un patērētāju uztveres teorētiskos aspektus, izpētīt pārtikas produktu zīmolu ietekmi uz patērētāju rīcību Latvijas tirgū un izstrādāt priekšlikumus pārtikas produktu zīmolu pilnveidošanai. Pirmajā daļā tiek pētīts zīmols, tā būtība un zīmolu raksturojošie elementi. Darba otrajā nodaļā tiek analizētas pārtikas produktu tirgus attīstības tendences un zīmolu raksturojums. Visbeidzot bakalaura darba trešajā nodaļā tiek apskatīta pētījuma metodoloģija, veikta fokusa grupas intervijas analīze un patērētāju aptaujas anketas analīze. Balstoties uz apskatītajiem teorētiskajiem aspektiem un pētījuma rezultātiem, tiek veidoti secinājumi un izteikti priekšlikumi pārtikas produktu zīmolu pilnveidošanai Latvijas tirgū. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Darba kopējais apjoms ir 70 lapaspuses, 2 tabulas, 16 attēli, 3 pielikumi, izmantoti 65 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "Food brands as a factor influencing consumer behaviour in the Latvian market" is to study the influence of food brands on consumer behaviour in the Latvian market and to develop proposals for improving food brands by evaluating the theoretical aspects of branding and consumer perception. The first part of the study examines the brand, its essence and the elements that characterize a brand. The second part of the thesis analyses the development trends of the food market and the characteristics of brands. Finally, the third chapter of the thesis deals with the research methodology, the focus group interview analysis and the consumer questionnaire analysis. Based on the theoretical aspects and the results of the study, conclusions are drawn, and proposals are made for the improvement of food brands in the Latvian market. The bachelor thesis consists of 3 chapters. The total volume of the thesis is 70 pages, 2 tables, 16 figures, 3 annexes, 65 literature sources were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectZīmols
dc.subjectzīmola elementi
dc.subjectzīmolvedība
dc.subjectpatērētāju ietekmējošie faktori
dc.titlePārtikas produktu zīmoli kā patērētāju rīcību ietekmējošs faktors Latvijas tirgū.
dc.title.alternativeFood brands as a factor influencing consumer behaviour in the Latvian market. market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record