Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorVasiļjeva, Taisija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:20Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94050
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63334
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA “MK Trade” uzņēmumā”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga komunikācijas teorētiskos aspektus, un uz to bāzes izanalizēt SIA “MK Trade” (RD Electronics) esošo mārketinga komunikāciju un, pamatojoties uz veikto pētījumu, sniegt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Darba pirmajā, teorētiskajā daļā tiek aprakstīta mārketinga komunikācijas pamata būtība un veidi. Darba otrajā daļā tiek aprakstīta uzņēmuma SIA “MK Trade” darbība un esošā mārketinga komunikācija, tiek salīdzināti uzņēmuma SIA “MK Trade” lielāko konkurentu mārketinga komunikācijas pasākumi. Savukārt darba trešajā daļā tiek veikta aptauja, un tiek aprakstīti un novērtēti pētījuma rezultāti, kā arī tiek piedāvātas iespējas SIA “MK Trade” esošās mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Bakalaura darba apjoms ir 73 lapaspuses, darbā ir iekļautas 5 tabulas, 18 attēli un 5 pielikumi. Darbā tiek izmantoti 32 zinātniskās literatūras avoti. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija; elektronikas preču tirgus; reklāma; digitālā reklāma; noieta stimulēšana.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor’s thesis is “Marketing Communication Improvement Opportunities for LLC MK Trade Enterprise”. The aim of the bachelor’s thesis is to study the theoretical aspects of marketing communication, to analyze the current marketing communication of LLC “MK Trade” (RD Electronics) and to make proposals for its improvement, based on the research. The bachelor’s thesis consists of three parts. The first, theoretical part of the thesis describes the basics and types of marketing communication. The second part of the thesis describes the activities and current marketing communication of “MK Trade” LLC and compares the marketing communication activities of the major competitors of “MK Trade” enterprise. In the third part of the thesis a survey is conducted, the results of the research are described and evaluated, as well as possibilities for improvement of the existing communication of LLC “MK Trade” are proposed. The bachelor’s thesis consists of 73 pages, it contains 5 tables, 18 pictures, 5 attachments and 32 scientific literature sources. Keywords: marketing communication; electronics market; advertising; digital advertising; sales promotion.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectelektronikas preču tirgus
dc.subjectreklāma
dc.subjectdigitālā reklāma
dc.subjectnoieta stimulēšana
dc.titleMārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas SIA "MK Trade" uzņēmumā.
dc.title.alternativeMarketing Communication Improvement Opportunities for “MK Trade” LLC Enterprise.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record