Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorZariņa, Marija Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:20Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94056
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63335
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, analizēt AS “AirBaltic” pašreizējo mārketinga komunikāciju un tās elementu izmaiņas pēc Covid-19 krīzes, kā rezultātā izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām, ievada, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek apkopoti teorētiskie materiāli par mārketinga komunikācijas būtību, veidiem un metodēm. Otrajā daļa tiek aprakstīts uzņēmums, kā arī tiek izpētīta Covid-19 ietekme uz aviācijas nozari un uzņēmumu, kā arī tiek salīdzinātas un aprakstītas uzņēmuma mārketinga komunikācijas metodes pirms un pēc Covid-19 pandēmijas ietekmes. Trešajā daļā tiek atspoguļota pētījuma AS “AirBaltic” mārketinga komunikācijas vērtējuma rezultātu interpretācija un metodoloģija. Bakalaura darba apjoms ir 72 lapaspuses, darbā ir iekļauti : 24 attēli, 5 tabulas, 2 pielikumi. Darba izstrādei tika izmantoti 47 literatūras avoti. Atslēgvārdi : mārketinga komunikācija, Covid-19, aviācijas nozare, reklāma, digitālais mārketings.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing communication of AS “AirBaltic” and the changes in its elements after the Covid-19 crisis, based on the theoretical aspects of marketing communication and the results of a survey, and to develop proposals for its improvement. The bachelor thesis consists of three chapters, introduction, conclusions, list of references and sources used and appendices. The first chapter summarises the theoretical material on the nature, types, and methods of marketing communication. The second part describes the company, examines the impact of Covid-19 on the aviation industry and the company, and compares and describes the company's marketing communication methods before and after the impact of the Covid-19 pandemic. The third part consists of the interpretation and methodology of the results of the evaluation of the marketing communication of AS “AirBaltic”. The thesis consists of 72 pages, including 24 figures, 5 tables, 2 appendices. 47 literature sources were used for the elaboration of the thesis. Keywords: marketing communication, Covid-19, aviation industry, advertising, digital marketing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectCovid-19
dc.subjectAviācijas nozare
dc.subjectReklāma
dc.subjectDigitālais mārketings
dc.titleUzņēmuma AS “AirBaltic Corporation” mārketinga komunikācijas analīze pēc Covid-19 pandēmijas.
dc.title.alternativeAnalysis of marketing communication in AS “AirBaltic Corporation” after Covid-19 pandemic impact.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record