Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori SIA "Felici".
Author
Nastaja, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori SIA “Felici”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskajiem aspektiem, kā arī veiktā pētījuma rezultātiem, izanalizēt patērētāju rīcību, izvēloties uzņēmuma “Felici” ātri pagatavojamos ēdienus, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai. Bakalaura darba pētāmā problēma ir, noteikt kādi ir noteicošie faktori patērētāju rīcībā- ātri pagatavojamo ēdienu iegādei, lai pilnveidotu SIA “Felici” uzņēmuma darbību. Bakalaura darba pirmajā nodaļā darba autore raksturos patērētāju rīcību būtība un to rīcību ietekmējošos faktorus, kā arī tiks analizētas īpatnības patērētāju rīcības ietekmējošos faktorus ātri pagatavojamo ēdienu uzņēmumos. Otrajā nodaļā bakalaura darba autore raksturo uzņēmuma “Felici” darbību un uzņēmuma patērētāju raksturojumu. Pēdējā nodaļā darba autore raksturo, kādi ir patērētāju rīcību ietekmējošie faktori SIA “Felici”, tie tiks novērtēti un apkopoti iegūtie dati. Bakalaura darbs sastāv no 69 lapām, neieskaitot pielikumus, tai skaitā ir 9 tabulas un 33 attēli. The topic of the bachelor's thesis is "Factors affecting the behaviour of consumers in SIA "Felici". The aim of the work is, based on the theoretical aspects of buyers' behaviour, as well as the results of the conducted research, to analyse the behaviour of consumers when choosing fast food of the company "Felici", to reveal shortcomings and to make proposals for improving the company's operation. The research problem of the bachelor's thesis is to determine what are the determining factors for the purchase of consumer products - breakfast cereals, in order to improve the operation of SIA "Felici" company. In the first chapter of the bachelor's thesis, the author will examine the nature of consumer behaviour and the factors influencing their behaviour, as well as analyse the peculiarities of the factors influencing consumer behaviour in fast food companies. In the second chapter, the author of the bachelor's thesis describes the operation of the company "Felici" and the characteristics of the company's consumers. In the last chapter, the author of the work describes what are the factors influencing consumer behaviour in SIA "Felici", they will be evaluated, and the obtained data will be collected. The bachelor's thesis consists of 69 pages, except additional material, including 9 tables and 33 images.