Uzņēmuma “Peleman Industries” zīmola vizuālas identitātes maiņa un tas ietekme uz tēla uztveri.
Autor
Babiča, Alina
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma Peleman Industries zīmola vizuālās identitātes maiņa un tas ietekme uz tēla uztveri” Bakalaura darbs tiek veltīts zīmola būtības izzināšanai, kā arī veiksmīgas zīmola vizuālās identitātes veidošanai. Par darba izpētes priekšmetu tika izvēlēts uzņēmuma Peleman Industries jaunā vizuāla identitāte un tās uztvere. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem zīmolvedībā un zīmola identitātes maiņā, izpētīt un novērtēt Peleman Industries jaunās vizuālas identitātes ietekmi uz zīmola tēla uztveri, kā arī izstrādāt priekšlikumus zīmola pilnveidošanai un attīstībai nākotnē. Peleman Industries uzņēmuma jaunas zīmola identitātes analīzes ietvaros tika pētīts uzņēmuma tirgus, pārdošanas stratēģijas un patērētāju vajadzības zīmola Unibind identitātes veidošanas kontekstā, lai turpmāk noskaidrotu zīmola identitātes nepieciešamības maiņu. Turklāt, darbā tiek novērtēts jaunais Peleman zīmola tēls, to vizuālie elementi un tiek veikta jaunas identitātes realizācijas procesa analīze. Aptaujas ietvaros tika secināts, ka pēc zīmola identitātes maiņas un līdz ar vizuālās identitātes elementu maiņu zīmolam Peleman ir izdevies pārorientēt saikni starp uzņēmumu un dokumentu noformēšanas produktiem uz plašāku klāstu eksistējošo klientu vidū. Turklāt, aptaujas rezultāti parādīja, ka Peleman izstrādātāj zīmola tēls pārsvarā atbilst patērētāju uztverei. Bakalaura darbs sastāv no 107 lapām, 7 tabulām un 24 attēliem., kā arī vizuālās identitātes elementu izskatīšanai tika pievienoti 8 pielikumi. The title of the Bachelor thesis is “Peleman Industries visual identity rebranding and its impact on image perception”. The bachelor thesis is dedicated to the research of the essence of a brand as well as to the creation of a successful visual brand identity. The new visual identity of Peleman Industries and its perception was chosen as the subject of the research. The aim of the bachelor thesis is to explore and evaluate the impact of Peleman Industries' new visual identity on the perception of the brand image, and to develop proposals for future brand improvement and development, based on theoretical aspects of branding and rebranding. The analysis of the new brand identity of Peleman Industries explored the company's market, sales strategies and consumer needs in the context of the Unibind brand identity to further clarify the need for a change in brand identity. In addition, the thesis evaluates the new Peleman brand image, its visual elements and analyses the process of implementing the new identity. The survey concluded that after the change of brand identity and with the change of visual identity elements, the Peleman brand has succeeded in redirecting the link between the company and document products to a wider range of products among existing customers. In addition, the survey results showed that the brand image developed by Peleman is mostly in line with consumer perception. The thesis consists of 107 pages, 7 tables and 24 figures, as well as 8 attachements for visual identity element viewing