Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorRuba, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:23Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94190
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63349
dc.description.abstractMaģistra darbā “Glempinga pakalpojumu virzīšana Latvijas tirgū” tiek pētīta glempinga pakalpojumu virzīšanas tirgū pašreizējā situācija Latvijā. Ir zināms, ka glempings ir salīdzinoši jauns un inovatīvs izmitināšanas veids, kas parādījās divu izmitināšanas veidu simbiozes dēļ - kempinga un viesnīcas. Pakalpojumi, kuri tiek piedāvāti no glempinga uzņēmumiem, risina iepriekš pastāvējušās atpūtas neērtības un piedāvā augstas kvalitātes pilnīgi aprīkotas izmitināšanas vietas pie dabas. Tā kā glempings ir salīdzinoši jauns izmitināšanas veids, pastāv maz pētījumu sakarā ar to un tikai maza Latvijas tirgus daļa ir iepazīstināta ar doto atpūtas koncepciju. Tāpēc glempinga uzņēmumiem ir svarīgi izveidot piemērotu un efektīvu virzīšanas tirgū stratēģiju piedāvātajiem pakalpojumiem, liekot uzsvaru uz digitālo un sociālo mediju mārketingu. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz glempinga pakalpojumu virzīšanas tirgū teorētiskajiem aspektiem, Latvijas patērētāju un glempinga uzņēmumu pārstāvju aptauju rezultātiem, izpētīt izmantotās glempinga pakalpojumu virzīšanas tirgū metodes Latvijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus doto pakalpojumu virzīšanas stratēģijas pilnveidošanai. Darbā ir izvirzīta viena hipotēze, kura tiek pārbaudīta ar kvantītatīvā pētījuma palīdzību. Darbs sastāv no 99 lappusēm (neieskaitot pielikumus), kurās ir iekļauti: ievads, pirmā nodaļa ar glempinga pakalpojumu virzīšanas tirgū teorētiskajiem aspektiem, otrā nodaļa ar glempinga pakalpojumu virzīšanas tirgū novērtējumu Latvijā, trešā nodaļa ar Latvijas patērētāju un glempinga uzņēmumu pārstāvju aptauju rezultātu analīzi, secinājumi un priekšlikumi, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts. Pielikumi ietver 35 lappuses. Tāpat darbs satur 8 tabulas, 35 attēlus, 13 pielikumus un 89 literatūras avotus.
dc.description.abstractIn the master thesis “Promotion of glamping services in Latvian market”, the current situation with promotion of glamping services has been researched. It is known that glamping is a relatively new and innovative accommodation type, which was developed as a result of two accomodation types - camping and hotel. Services which are offered by glamping ventures address the previously existing recreational inconveniences and offer high-quality fully equipped accommodations in the countryside. Since glamping is a completely new accommodation type, a little research has been done on this topic and only a small part of Latvian market has been introduced to this leisure concept. Therefore, it is important for glamping ventures to create a suitable promotion strategy for the offered services, emphasizing the use of digital and social media marketing. The aim of the master thesis is to study the current promotion methods for glamping services in the Latvian market on the basis of the theoretical aspects of glamping services, the survey results from Latvian consumers and representatives of glamping ventures, as well as to provide proposals for improving the promotion strategy of the beforementioned services. A single hypothesis has been developed in the research, which was tested using the quantitative research method. The master thesis consists of 99 pages (not including appendices), which include: an introduction, the first chapter with the theoretical aspects of promotion of glamping services, the second chapter with the promotion assessment of glamping services in the Latvian market, the third chapter with the analysis of the survey results from Latvian consumers and representatives of glamping ventures, conclusions and proposals, references and a list of information sources. The appendices contain 35 pages. In addition, the research contains 8 tables, 35 images, 13 appendices and 89 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectlauku tūrisma pakalpojumi
dc.subjectkempinga pakalpojumi
dc.subjectglempinga pakalpojumi
dc.subjectvirzīšanas tirgū metodes
dc.titleGlempinga pakalpojumu virzīšana Latvijas tirgū.
dc.title.alternativePromotion of Glamping services in Latvian market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record