E-lojalitātes attīstīšanas iespējas mazumtirdzniecības tīklā SIA "Lidl Latvija".
Author
Mežecka, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir “E-lojalitātes attīstīšanas iespējas mazumtirdzniecības tīklā SIA “Lidl Latvija” ”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par klientu lojalitāti, uz SIA “Lidl Latvija” uzņēmuma pārstāvju aptaujas un pircēju aptaujas rezultātiem, izanalizēt uzņēmuma SIA “Lidl Latvija” esošo e-lojalitātes instrumentu pielietojumu un sniegt priekšlikumus SIA “Lidl Latvija” e-lojalitātes stratēģijas pilnveidošanai. Izstrādātais darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā tiek atspoguļoti pircēju lojalitātes teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā tiek izvērtēta e-lojalitātes stratēģijas pilnveidošanas nepieciešamība SIA “Lidl Latvija” un trešajā daļā tiek analizēti “Lidl Latvija” uzņēmuma pārstāvju aptaujas un klientu aptaujas rezultāti. Darba nobeigumā ir formulēti galvenie secinājumi un priekšlikumi. Darba rezultātā tiek izveidoti 33 secinājumi un 16 priekšlikumi. Maģistra darbs ir rakstīts latviešu valodā un ir izklāstīts uz 92 lappusēm, iekļauj 21 attēlu un 8 tabulas. Darbā izmantoti 72 literatūras avoti un 10 pielikumi. Master’s thesis is “E-loyalty development opportunities in retail network Lidl Latvija Ltd. The aim of this master’s is to, based on the theoretical knowledge about customer loyalty, Lidl Latvija Ltd representatives survey data and customer survey data, to investigate the existing use of e-loyalty tools of the company Lidl Latvija Ltd, as well as to offer ways for improving e-loyalty strategy in Lidl Latvija Ltd. The designed work consists of three parts. The first chapter examines the theoretical aspects of customer loyalty, the second chapter evaluates the need for improvement of e-loyalty strategy in Lidl Latvija Ltd and the third chapter analyzes the results of the survey of representatives of the Lidl Latvija Ltd company and the results of the customer survey. At the end of the work there are formulated the main conclusions and recommendations. In the result, were created 33 conclusions and 16 proposals. The master’s thesis is written in Latvian, consists of 92 pages and it includes 21 figure and 8 tables. The work uses 72 literature sources and 10 annexes.