Efektīva vīrusu mārketinga pielietošana biznesa attīstībā un preču un pakalpojumu reklamēšanā.
Author
Vihrova, Evelīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šķiltere, Daina
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Efektīva vīrusu mārketinga pielietošana biznesa attīstībā un preču un pakalpojumu reklamēšanā. Darba autore Evelina Vihrova. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz mūsdienu mārketinga tendenču analīzi un patērētāju aptauju rezultātiem, apzināt piemērotākās un efektīvākās vīrusu mārketinga stratēģijas preču un pakalpojumu pārdošanas paaugstināšanai, ka piemērs ir paņemts analīzei SIA “Forum Cinemas”. Darbā analizētas galvenās vīrusu mārketinga metodes: mārketings sociālajos tīklos, mobilais mārketings, mārketings ar e-pasta starpniecību un mārketings meklēšanas programmās. Veikta potenciālo klientu anketēšana, kuras rezultāti apliecina vīrusu mārketinga augsto efektivitāti jauno klientu piesaistē un pārdošanas palielināšanā. Darbā sniegti ieteikumi efektīvāko vīrusu mārketinga stratēģiju integrācijai biznesa attīstībai. Darbs sastāv no 76 lapām, tajā ir 11 attēli, 1 tabulas un 5 pielikumi. Atslēgvārdi: vīrusu mārketings, sociālo tīklu mārketings, mobilais mārketings, e-pasta mārketings. Apply virus marketing effectively to business development and promotion of goods and services. Work author Eveline Wichrova. The aim of the Bachelor's work is to identify the most appropriate and effective virus marketing strategies for increasing sales of goods and services, based on the analysis of modern marketing trends and consumer survey results, that an example was taken from the analysis at Forum Cinemas Ltd. The work analyzes key virus marketing methods: social networking marketing, mobile marketing, email marketing, and search engine marketing. A prospect survey has been conducted showing the high effectiveness of virus marketing in attracting new customers and increasing sales. The work provides recommendations for integrating the most effective virus marketing strategies into business development. The work consists of 76 pages, 11 images, 1 tables, and 5 attachments. Keywords: virus marketing, social networking marketing, mobile marketing, email marketing.