• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā mārketinga izmantošana uzņēmuma SIA “Inter Cars Latvija” mārketinga komunikācijā.

Thumbnail
View/Open
303-94316-Cirule_Alise_ac18045.pdf (1.806Mb)
Author
Cīrule, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2023
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba “Digitālā mārketinga izmantošana uzņēmuma SIA “Inter Cars Latvija” mārketinga komunikācijā” pētījuma mērķis ir, pamatojoties uz digitālā mārketinga teorētisko analīzi, kā arī patērētāju aptaujas rezultātiem par SIA “Inter Cars Latvija” digitālā mārketinga novērtējumu un ekspertu aptaujām, izstrādāt priekšlikumus digitālā mārketinga izmantošanai mārketinga komunikācijā. Pētījums ir sadalīts trīs daļās. Pirmajā nodaļā tiek veikta literatūras un zinātnisko rakstu analīze. Otrajā nodaļā tiek izanalizēta uzņēmuma mārketinga darbība un digitālā mārketinga kanāli. Savukārt, trešajā nodaļā tiek veikta patērētāju un ekspertu aptaujas rezultātu analīze, identificējot SIA “Inter Cars Latvija” digitālā mārketinga visvājākās pozīcijas. Maģistra darbs sastāv no 94 lapaspusēm, 29 attēliem, 15 tabulām.
 
The aim of the Master's thesis "The use of digital marketing in the marketing communication of SIA “Inter Cars Latvija” ” is to evaluate the digital marketing of SIA “Inter Cars Latvija” based on results of consumer and expert surveys and make proposals for digital marekting communication usage in the future. The research is divided into three main parts. First part consists of theoretical analysis, based on specialized books about marketing and scientific literature sources. Second part is dedicated to analyzing the company's marketing activities and digital marketing channels. In the third part the author analyzes results of the consumer and expert surveys to identify the weakest digital marketing positions of SIA "Inter Cars Latvija". The Master's thesis consists of 94 pages, 29 images, 15 tables.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63371
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV