Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorĀboliņa, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:29Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:29Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94337
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63376
dc.description.abstractPatērētāju uzvedība ir būtisks uzņēmējdarbības aspekts, kas jāpēta ikvienam uzņēmumam. Skaistumkopšanas nozare ir viena no augošākajām nozarēm pasaulē, un Covid-19 pandēmijas ietekmē patērētāju uzvedība šajā nozarē mainījās dažādu faktoru dēļ. Arī pēcpandēmijas periodā ir saglabājušās sekas patērētāju uzvedībā, kuras ir svarīgi pētīt, lai pielāgotu savu uzņēmuma un mārketinga stratēģiju pēcpandēmijas periodā. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par patērētāju uzvedību ietekmējošajiem faktoriem, ekspertu interviju un patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt patērētāju uzvedību skaistumkopšanas produktu pirkšanas procesā pēcpandēmijas periodā un izstrādāt priekšlikumus atbilstošas nozares uzņēmumu mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai pēcpandēmijas periodā. Teorētiskās daļas analīzē tika pētīti pirkšanas procesa posmi, faktori, kas ietekmē tos, kā arī patērētāju uzvedība skaistumkopšanas produktu pirkšanas procesā. Praktiskajā pētījuma daļā tika veiktas ekspertu intervijas un patērētāju aptauja par aktuālo tēmu. Pētījuma rezultāti norāda, ka patērētājs pēcpandēmijas periodā ir apdomīgāks pirkšanas lēmumu veikšanā, vairāk domā par apkārtējo vidi, ir jūtīgs pret cenu un vēlas reklāmas ar pievienoto vērtību sev. Pētījuma rezultātus var izmantot turpmākai patērētāju uzvedības izpētei, kā arī uzņēmumu stratēģijai, lai piesaistītu jaunus patērētājus, kā arī palikt aktuāliem esošajiem patērētājiem. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Maģistra darbs sastāv no 88 lapām un 5 pielikumiem. Darbā izmantoti 74 literatūras avoti.
dc.description.abstractConsumer behavior is an essential part of business which is important to be researched by any company. Beauty care business is one of the fastest growing industries in the world. During Covid-19 pandemic the beauty care industry was influenced due to different factors. Also, in the post-pandemic period the consequences on consumer behavior have stayed, which are important to research in order to adapt any business and marketing strategy in post pandemic period. The aim of the master thesis is to research consumer behavior while purchasing beauty care products in the post pandemic period, based on theoretical aspects of consumer behavior, expert interviews, and consumer survey. Based on the gathered data, give proposals for company’s marketing strategy development in the specific field in post pandemic period. During the theoretical analysis, stages of buying process, factors which influence them, and consumer behavior while purchasing beauty care products were researched. During the practical part of the master thesis expert interviews as well as survey was done regarding the stated topic. The results of the research state that consumers are more conscientious and prudent while making purchases, are also more interested in the environment, are sensitive to price and want to see advertisements with added value to them. The results of the research can be used for future research of consumer behavior, as well as for company strategies of how to attract new customers as well as to be topical to the current ones. The research consists of three parts: theoretical, methodological, and empirical. The master thesis consists of 88 pages and 5 attachments. 74 sources of literature were used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectskasitumkopšanas produkti
dc.subjectpandēmijas periods
dc.subjectpēcpandēmijas periods
dc.subjecttiešsaiste
dc.titlePatērētāju uzvedība skaistumkopšanas produktu pirkšanas procesā pēcpandēmijas laikā.
dc.title.alternativeConsumer Behavior While Purchasing Beauty Care Products in Post Pandemic Period.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record