Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorOsīte, Loreta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:32Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94422
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63395
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir Metaversa vide mārketinga komunikāciju īstenošanai. Pētījuma mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par metaversu, izpētīt un identificēt izmantošanas iespējas mārketinga komunikācijā, lai izstrādātu secinājumus un sniegtu priekšlikumus uzņēmumiem metaversa izpratnes attīstīšanai mārketinga kontekstā. Lai sasniegtu mērķi tika izvirzīta hipotēze un noteikti septiņi darba uzdevumi. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā un otrajā nodaļā apkopota eksistējošā informācija par metaversa būtību, tā iespējām tik izmantotam mārketinga komunikācijā, aprakstīti eksistējoši piemēri, iepriekš veiktie pētījumi un kritiski izvērtētas tehnoloģijas dotās iespējas. Trešajā nodaļā aprakstīta praktiskajā pētījumā gūtie rezultāti, kuros noskaidrota patērētāju attieksme un ekspertu viedoklis par attiecīgo tematu. Pētījumā gūtie rezultāti liecina par šī brīža patērētāju zināšanu trūkumu attiecībā pret metaversa būtību, tomēr nosaka inovatīva mārketinga potenciālu un metaversa kā mārketinga komunikācijas vides efektivitāti, nodrošinot jaunu pieredzi un patērētāja iesaisti. Maģistra darbs sastāv no 83 lapaspusēm. Tas satur 4 tabulas, 25 attēlus un 7 pielikumus. Izmantotās literatūras un avotu saraksts ietver 76 vienības Atslēgvērdi: metaverss, paplašinātā realitāte, digitālais mārketings, mārketinga komunikācija.
dc.description.abstractThe topic of this master thesis is the Metaverse environment for marketing communications. The aim of the research is to build on the theoretical knowledge of the metaverse, to explore and identify opportunities for use in marketing communications, in order to draw conclusions and make proposals for companies to develop an understanding of the metaverse in a marketing context. In order to achieve the objective, a hypothesis was set and seven objectives were defined. The thesis consists of three chapters. Chapters one and two summarize existing information on the nature of metaverse, its potential for use in marketing communication, describe existing examples, previous research and critically evaluate the opportunities offered by the technology. The third chapter describes the results of the field research, which has identified consumer attitudes and expert opinions on the subject. The results of the study show that there is a lack of consumer awareness and knowledge regarding metaverse, however it as technology provides potential of innovative marketing realization and effectiveness of metaverse as a marketing communication environment in delivering new experiences and increasing consumer engagement. The master thesis consists of 83 pages. It contains 4 tables, 25 figures and 7 annexes. The list of references and sources used comprises 76 items.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmetaverss
dc.subjectPaplašinātā realitāte
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.titleMetaversa vide mārketinga komunikāciju īstenošanai.
dc.title.alternativeMetaverse as Environment for Marketing Communication.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record