Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorGusarova, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:32Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94432
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63398
dc.description.abstractBakalaura darba izvēlētais temats ir Mārketinga kompleksa elementi telekomunikācijas pakalpojumu sniedzēja uzņēmumā SIA “Tele2”. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz iegūtajām teorētiskajām un praktiskajām atziņām par mārketinga kompleksa elementiem telekomunikācijas darbības sfērā un uz veiktās aptaujas rezultātu pamata, izanalizēt SIA “Tele2” mārketinga kompleksa elementu pielietojumu kā arī sniegt priekšlikumus par to trūkumu izlabošanu un izstrādāt priekšlikumus mārketinga darbības uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā tiek izanalizēta, balstoties uz ārzemju autoru teorijas grāmatām, teorija par mārketinga kompleksa pielietojumu mārketinga stratēģijas izveidi un katra kompleksa vērtība, kā arī tiek sniegts darba autores viedoklis par katru no elementiem. Otrajā daļā tiek izanalizēts SIA ”Tele2” mārketinga kompleksa elementu pielietojums specifiskajā sfērā. Trešajā daļā tiek ievākti un iznalizēti dati no klientu aptaujas, kā arī, balstoties uz teoriju no pirmās daļas tiek veikti secinājumi par katru no elementiem. Darba noslēgumā tiek veidoti secinājumi un tiek izteikti priekšlikumi. Bakalaura darba apjoms ir 72 lpp., tas satur 37 attēlu, 7 diagrammas, un tam pievienots 1 pielikums. Atslēgvārdi: telekomunikācijas, cena, vieta, virzīšana, cilvēks, fiziskais pierādījums, process, produkts.
dc.description.abstractThe topic chosen by the Bachelor's work is the elements of the marketing complex in the telecommunications service provider company SIA “Tele2”. The aim of the Bachelor's work is to analyse, on the basis of theoretical and practical knowledge acquired regarding elements of the marketing complex within the scope of telecommunications and on the basis of the results of the survey conducted, the use of elements of the marketing complex of SIA “Tele2”, as well as to provide proposals for rectification of their deficiencies and to develop proposals for improvement of marketing activity. The Bachelor's work consists of three parts. The first part analyses the theory books of foreign authors, the theory of the use of a marketing complex to create a marketing strategy and the value of each complex, as well as the opinion of the author on each of the elements. The second part analyses the use of elements of the marketing complex of SIA “Tele2” in the specific sphere. The third part collects and extracts data from the customer survey and draws conclusions from the theory of the first part for each of the elements. The work concludes with conclusions and proposals. The Bachelor's work is 72 pages, contains 37 images, 7 charts, and is accompanied by 1 attachment. Keywords: telecommunications, price, place, direction, person, physical proof, process, product.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjecttelekomunikācijas
dc.subjectcena
dc.subjectvieta
dc.subjectvirzīšana
dc.subjectcilvēks
dc.titleSIA “Tele2” mobilā operаtorа mārketingа kompleksa elementu novērtējums.
dc.title.alternativeLLC “Tele 2” mobile operаtor mаrketing complex elements evаluаtion.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record