Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorJemeļjanova, Evita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:05:36Z
dc.date.available2023-09-05T01:05:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95136
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63422
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga stratēģijas izstrādi un par mārketinga komunikācijas aktivitāšu plānošanu, uz makrovides novērtēšanas rezultātiem, kā arī uz ekspertu un potenciālo klientu aptaujas rezultātiem, izstrādāt mārketinga aktivitāšu plānu jaunai kafejnīcai Tukumā, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus turpmākai kafejnīcas attīstībai. Darba pirmajā daļā tiek aplūkota teorija par mārketinga stratēģiju, tās nozīmi uzņēmumā, tās veidiem un izstrādāšanas procesu, kurā ietilpst tirgus izpēte un iekšējās un ārējās vides izpēte. Otrajā daļā tiek aplūkota tirgus situācija ēdināšanas nozarē, tāpat tiek izpētīti konkurenti un to mārketinga stratēģijas, kā arī veikta mērķtirgus analīze. Trešajā daļā tiek veikta potenciālās mērķauditorijas jeb Tukuma novada iedzīvotāju aptauja un analizēti iegūtie pētījuma rezultāti, kā arī veikta ekspertu intervija un veikta mārketinga komunikācijas aktivitāšu plānošana. Maģistra darba apjoms ir 97 lapaspuses, kurās ir iekļauti 24 attēli, 5 tabulas un 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: mārketinga stratēģija, mārketinga komunikācija, jauna kafejnīca, digitālais mārketings.
dc.description.abstractThe objective of the Master's thesis is to develop a marketing activity plan for a new café in Tukums based on theoretical insights into marketing strategy development and marketing communication activity planning, as well as the results of macro-environment assessment, expert opinions, and potential customer surveys. The thesis aims to draw conclusions and provide suggestions for the future development of the cafe. The first part of the thesis examines the theory of marketing strategy, its importance in a company, its types, and the development process, which includes market research and analysis of the internal and external environment. The second part explores the market situation in the catering industry, investigates competitors and their marketing strategies, and conducts a target market analysis. The third part involves conducting a survey among the potential target audience the residents of the Tukums district, analyzing the obtained research results, conducting expert interviews and planning marketing communication activities. The Master's thesis consists of 97 pages, including 24 images, 5 tables, and 4 appendices. Keywords: marketing strategy, marketing communication, new café, digital marketing
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga stratēģija
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectjauna kafejnīca
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.titleUzņēmuma mārketinga komunikācijas aktivitāšu plānošana mārketinga stratēģijas izstrādes procesā.
dc.title.alternativePlanning marketing communication activities of a company in the process of developing marketing strategy.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record