Show simple item record

dc.contributor.advisorGridina, Jeļena
dc.contributor.authorDakse, Evianna Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:06:18Z
dc.date.available2023-09-05T01:06:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95420
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63563
dc.description.abstractŠajā pētījumā tiek aplūkota mākslīgā intelekta rīka ChatGPT-3 izmantošanas efektivitāte franču valodas kā svešvalodas gramatikas autonomai apguvei. Pētījuma teorētisko pamatu veido autonomas mācīšanās teorijas un autonomas gramatikas apguves pieejas, kā arī gramatikas materiālu vērtēšanas metodoloģijas. Pētījuma praktiskā daļa ir veltīta ChatGPT-3 produkcijas analīzei, kurā tiek aplūkoti vairāki gramatikas apguves aspekti. Rezultāti liecina, ka ChatGPT-3 ir iespējams izmantot gramatikas noteikumu skaidrošanai, mācību teksta ģenerēšanai un satura personalizēšanai, tomēr šī tehnoloģija vēl nespēj radīt kvalitatīvus uzdevumus un izvērtēt lietotāja dotās atbildes.
dc.description.abstractThe present research studies the efficiency of using the artificial intelligence tool ChatGPT-3 for autonomous learning of grammar of French as a foreign language. The study is based on theories of autonomous learning and approaches of autonomous learning of grammar as well as methodologies of grammar materials evaluation. The practical part of this research is devoted to the analysis of the productions of ChatGPT-3 examining different aspects of grammar learning. The results indicate that ChatGPT-3 can be used for explaining grammar rules, generating text for learning and personalizing content, however, this technology is not yet capable of creating quality tasks and evaluating the responses of the user.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība un literatūrzinātne
dc.subjectmākslīgais intelekts
dc.subjectautonomā mācīšanās
dc.subjectgramatika
dc.subjectfranču valoda kā svešvaloda
dc.subjectizglītības tehnoloģija
dc.titleFranču valodas kā svešvalodas gramatikas autonoma apguve, izmantojot mākslīgā intelekta rīku CHATGPT3
dc.title.alternativeGrammar acquisition in French as a foreign languagethrouth autonomous learning with the use of an artificialintelligence tool CHATGPT3
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record