Show simple item record

dc.contributor.advisorKangro, Ilze
dc.contributor.authorBaranova, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:02:54Z
dc.date.available2023-09-06T01:02:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95580
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64091
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir “Skolēnu aktīvas dalības veicināšana ar interaktīvām spēlēm vācu valodas kā svešvalodas stundās 10. klasē”. Tēma ir aktuāla, jo skolu izglītības reformas projekts "Skola 2030" pievērš lielu vērību interaktīvo mediju izmantošanai mācību procesā. Šī gadījuma pētījuma mērķis ir izpētīt, vai un kā interaktīvo spēļu izmantošana nodarbībās var veicināt skolēnu aktīvu dalību mācību procesā. Mērķa sasniegšanai tika izpētīti projekta “Skola 2030” materiāli, studēta metodiskā literatūra par mācīšanas veidiem, didaktiskiem un psiholoģiskiem aspektiem, spēļu veidiem, kā arī veikta skolēnu anketēšana pirms un pēc pedagoģiskās izmēģinājumdarbības un sešu ekspertu anketēšana. Pedagoģiskā izmēģinājuma laikā tika secināts, ka interaktīvās spēles sekmē skolēnu aktīvu dalību stundā, tomēr nevar aizvietot tradicionālās metodes.
dc.description.abstractThe title of the bachelor thesis is "Promoting students’ active participation through interactive games in German as a foreign language lessons in 10th grade". The thesis is topical because the school education reform project "Skola 2030" pays great attention to the use of interactive media in the learning process. The purpose of this study is to investigate whether and how the use of interactive games in the classroom can promote students' active participation in the learning process. In order to achieve the goal, the materials of the "School 2030" project were studied, as well as methodical literature on teaching methods, didactic and psychological aspects, types of games were studied, as well as questionnaires of students before and after the pedagogical trial and questionnaires of six experts were conducted. During the pedagogical activities, it was concluded that interactive games contribute to the active participation of students in the lesson, however, they cannot replace traditional methods.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectinteraktīvās spēles
dc.subjectaktīva dalība
dc.subjectmotivācija
dc.subjectvācu valodas kā svešvalodas stunda
dc.titleSKOLĒNU AKTĪVAS DALĪBAS VEICINĀŠANA AR INTERAKTĪVĀM SPĒLĒM VĀCU VALODAS KĀ SVEŠVALODAS STUNDĀS 10. KLASĒ
dc.title.alternativeENCOURAGING LEARNER PARTICIPATION IN GERMAN LESSONS WITH INTERACTIVE GAMES IN 10TH GRADE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record