Uzdevumi 8. klases skolēnu intervēšanas prasmju attīstībai angļu valodas stundās
Author
Sorokina, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Tēma izvēlēta tādēļ, ka daudzās praksēs skolās autore novērojusi, ka daudziem skolēniem ir problēmas ar komunikācijas prasmēm. Pēc tam autore nolēma veikt pētījumu par to, kā intervēšanas prasmes varētu uzlabot ar interviju palīdzību. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt aktivitātes skolēnu intervēšanas prasmju attīstīšanai angļu valodas stundās 8. klasē. Bakalaura darba pētījuma metode ir gadījuma izpēte vienas Latvijas vispārizglītojošās skolas 8. klasē Rīgā. Kā datu vākšanas metodes tika izmantotas novērojums, skolēnu aptauja un viena skolotāja intervija. Pētījuma rezultāti apstiprinājās un skolēnu intervēšanas prasmes uzlabojās pēc interviju uzdevumiem stundām. The topic was chosen due to the fact that in teaching practices in schools, the author noticed that many students have a problem with communication skills. After that the author decided to conduct a study to examine to what extent interviewing skills could be improved through interview focused activities. The aim of the Bachelor’s Thesis is to explore activities for developing students’ interviewing skills at English lessons in Grade 8. The method of research of the Bachelor’s Thesis is a case study in one Grade 8 of a Latvian comprehensive school in Riga. An observation, student questionnaire and one teacher’s interview were used as data collection methods. The results of the study were confirmed and after the lessons related to the interview, the interviewing skills of the students improved.