Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorGraudiņa, Franciska
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:02:57Z
dc.date.available2023-09-06T01:02:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95631
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64107
dc.description.abstractClassFlow izmantošana pašpārbaudei bioloģijas apguvē pamatskolā. Franciska Graudiņa un darba vadītāja Dr. paed. Rita Birziņa. Bakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā uz 60 lappusēm. Satur 26 attēlus, 10 tabulas, 10 pielikumus un 37 atsauces uz literatūras avotiem. Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot tiešsaistes rīka ClassFlow izmantošanu zināšanu pašpārbaudei bioloģijas mācību priekšmetā. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, autore veica teorētisko un empīrisko izpēti. Teorētiskajā daļā tika noskaidrota informācijas tehnoloģiju (IT) nozīme mācību stundās, testu izmantošana mācību procesā, testu uzdevumu veidi, to, kāda ir testu nozīme bioloģijā, pieejamie elektronisko testu veidi un ClassFlow elektronisko tiešsaistes testu izmantošanas iespējas. Bakalaura darba empīriskajā daļā tika pētīta tiešsaistes rīka ClassFlow izmantošana skolēnu zināšanu pašpārbaudei bioloģijas priekšmetā par tēmu “Kā organismi uztver apkārtējo vidi?”. Skolēni pētījuma ietvaros pildīja trīs ClassFlow pašpārbaudes testus un temata noslēguma pārbaudes darbu. Tika veikta arī aptauja, lai noskaidrotu skolēnu pieredzi ClassFlow pašpārbaudes testu izmantošanā un tika noskaidrots, ka ClassFlow tiešsaistes rīka pašpārbaudes testi pilnveido mācību satura apgūšanu bioloģijas priekšmetā temata “Kā organismi uztver apkārtējo vidi?” ietvaros 8.klasē. Skolēni ClassFlow pašpārbaudes testus mācību satura apguvei vērtē pozitīvi, tomēr, atzīst, ka pieslēdzoties pašpārbaudes testiem saskārās ar vairākām tehniskām problēmām.
dc.description.abstractUsing ClassFlow for self-assessment in primary school biology. Franciska Graudiņa and supervisor Dr. paed. Rita Birziņa. The bachelor's thesis is written in Latvian on 60 pages. Contains 26 figures, 10 tables, 10 appendices and 37 references to literature sources. The aim of the bachelor thesis was to find out the use of the ClassFlow for self-testing of knowledge in the subject of biology. To achieve the set goal, the author conducted theoretical and empirical research. In the theoretical part analyzes findings about the importance of information technology (IT) in lessons, the use of tests in the learning process, the types of test tasks, the importance of tests in biology, the available types of electronic tests and the possibilities of using ClassFlow electronic online test. The empirical part of the bachelor's investigated the use of the online tool ClassFlow for self-testing of students' knowledge in the subject of biology on the topic "How organisms perceive the environment?". In study time, the students completed three ClassFlow self-tests and a subject final test. Also was concluded a survey to find out student experience in using the ClassFlow self-tests and found that the ClassFlow online tool self tests improves the learning in the biology subject "How do organisms perceive the environment?" within the 8th grade. Students evaluate the ClassFlow self-tests for learning the curriculum positively, but admit that they encountered several technical problems when tried connecting to the self-tests.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectbioloģija
dc.subjectClassFlow
dc.subjectinformāciju tehnoloģijas
dc.subjectpamatskola
dc.subjectpašpārbaudes testi
dc.titleCLASSFLOW IZMANTOŠANA PAŠPĀRBAUDEI BIOLOĢIJAS APGUVĒ PAMATSKOLĀ
dc.title.alternativeUSING CLASSFLOW FOR SELF-ASSESSMENT IN PRIMARY SCHOOL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record