Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorDuka, Vita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:02:59Z
dc.date.available2023-09-06T01:02:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95712
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64116
dc.description.abstractAtgriezeniskās saites loma pamatskolas matemātikā. Autore Vita Duka. Darba vadītāja: Mg. paed. Aira Kumerdanka. Diplomdarbā pētīts jautājums, kā uzlabot skolēnu prasmi sniegt un saņemt atgriezenisko saiti un kā pielietot to mācību snieguma uzlabošanā. Par diplomdarba mērķi izvirzīta skolēnu prasmes pilnveidošana sniegt un saņemt atgriezenisko saiti ar skolēnu vajadzībām pielāgota un efektīva matemātikas mācību procesa organizēšanas palīdzību. Diplomdarbā ir veikts zinātniskās literatūras apkopojums, kas saistīta ar formatīvo vērtēšanu, fokusējoties uz atgriezeniskās saites nozīmi un sniegtajām iespējām mācību procesā un izmantošanu atbilstoši programmas Skola 2030 pamatprincipiem. Darba praktiskajā sadaļā autore apraksta paveikto darbu kādā no Rīgas pamatskolām, izmantojot ikdienas darbā atgriezenisko saiti 7., 8. un 9. klašu skolēniem matemātikas mācību stundās, aprobējot literatūrā sniegtos ieteikumus un metodes atgriezeniskās saites prasmju pilnveidošanai un reflektējot par izvēlēto prakšu efektivitāti. Praktiskajā daļā arī tiek veiktas skolēnu un pedagogu aptaujas. Skolēnu aptaujas veiktas praktiskā darba sākumā pirms atgriezeniskās saites ieviešanas mācību procesā un praktiskā darba noslēgumā. Skolotāju aptaujas mērķis ir noskaidrot viņu izpratni par atgriezenisko saiti, tās noderīgumu un pielietojumu ikdienas mācību procesā. Darba noslēguma ir secinājumi, kas izdarīti, balstoties uz izanalizēto teorētisko pamatojumu, paveikto praktisko darbu un iegūtajiem rezultātiem, kā arī balstoties uz aptauju rezultātiem.
dc.description.abstractThe role of feedback in middle school mathematics. Author: Vita Duka. Supervisor: M.Ed. Aira Kumerdanka. The diploma thesis examines the question of how to improve students’; ability to give and receive feedback and how to apply it to enhance learning performance. The aim of the diploma thesis is to enhance students’; ability to give and receive feedback through the organization of mathematics teaching tailored to students’ needs and effective implementation. The diploma thesis includes a review of scientific literature related to formative assessment, focusing on the importance of feedback and its possibilities in the teaching process, and its utilization in accordance with the principles of the Skola 2030 program. In the practical part of the work, the author describes the work carried out in one of the middle schools in Riga, using feedback in daily work during mathematics classes for 7th, 8th, and 9th grade students, implementing the recommendations and methods provided in the literature to improve feedback skills and reflecting on the effectiveness of the chosen practices. Student and teacher surveys are also conducted in the practical part. Student surveys are conducted at the beginning of the practical work before the implementation of feedback in the teaching process and at the end of the practical work. The aim of the teacher surveys is to determine their understanding of feedback, its usefulness, and its application in daily teaching processes. The conclusion of the work includes findings based on the analysed theoretical foundation, the accomplished practical work, and the obtained results, as well as the survey results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectatgriezeniskā
dc.subjectformatīvā
dc.subjectsaite
dc.subjectvērtēšana
dc.titleAtgriezeniskās saites loma pamatskolas matemātikā
dc.title.alternativeThe Role of Feedback in Secondary School Mathematics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record