Show simple item record

dc.contributor.advisorMihno, Linda
dc.contributor.authorŽidele, Angelika Elmāra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:03:02Z
dc.date.available2023-09-06T01:03:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95862
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64130
dc.description.abstractBakalaura darbā darba autore izstrādājusi teksta uzdevumus atbilstoši Starptautiskās skolēnu novērtēšanas programmas izvirzītajiem grūtības līmeņiem, ar mērķi noskaidrot iespējas, kā uzlabot skolēnu algoritmiskās domāšanas prasmes. Pētījuma procesā darba autore skaidro atšķirību starp analītiski algoritmisko un algoritmisko domāšanu, kā arī atklāj, kādas skolēnu rakstura iezīmes un brīvā laika nodarbes ietekmē algoritmiskās domāšanas attīstību. Darba struktūra: sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, 2 nodaļām un 6 apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras un citu avotu saraksta (55 vienības), 8 pielikumiem. Darbā ir 21 attēls, 11 tabulas. Darba apjoms līdz pielikumiem ir 57 lappuses.
dc.description.abstractIn the Bachelor’s thesis the author of the work has developed text tasks according to the difficulty levels set bye the OECD’S Programme for International Student Assessment, with the aim of exploring ways how to improve student’s algorithmic thinking skills. In the study process, the author explains the difference between computational thinking and algorithmic thinking, and also reveals what type of character traits and free time activities have a positive impact to the development of algorithmic thinking. Structure of the work: consists of an abstract in Latvian and English, an introduction, 2 chapters and 6sub-chapters, conclusions, proposals, a list of literature and other sources used (55 units), 8 annexes. There are 21 picture, 11 tables. The amount of work up to attachments is 57 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmatemātika
dc.subjectteksta uzdevumi
dc.subjectanalītiski algoritmiskā domāšana
dc.subjectalgoritmiskā domāšana
dc.titleAlgoritmiskās domāšanas attīstīšanas iespējas 1. klases skolēniem, risinot teksta uzdevumus matemātikā
dc.title.alternativePossibilities of developing algorithmic thinking for 1st grade students by using problem solving tasks in mathematics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record