Mērķa tirgus ietekme uz produkta dizainu
Author
Zaharčenko, Poļina
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Dunska, Margarita
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Autore šajā pētījumā ir noteikusi problēmu, kas ietver ne visas zināšanas par mērķa tirgu un produkta dizainu, kā arī to, cik svarīgi tas ir abām pusēm - gan uzņēmumam, gan klientam. Šis pētījums palīdz pilnībā izprast šo definīciju un nozīmi, kas nodrošina uzņēmuma panākumus. Autors darbā centīsies sasniegt pamatmērķi. Galvenais mērķis autora pētījumā ir noskaidrot, kā un cik lielā mērā mērķa tirgus ietekmē produkta dizainu. Vai mērķa tirgus ir svarīgs punkts un aspekts, veidojot produktu dizainu uzņēmumā. Paveiktā darba rezultātā autore noskaidroja, ka mērķa tirgus ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas uzņēmumiem jāņem vērā, veidojot produktu dizainu. Darba rezultāts, balstoties uz statistikas piemēriem, teorētiskās daļas analīzi un aptauju, palīdzēja pierādīt pētījuma galveno mērķi. The author in this study determined the problem, that includes not all know about the target market and product design and how it is important for both sides as company and customer. This reaserch helps quide understanding of these definition and meanings that get the success of companies. The author in the work will attempt to accomplish the fundamental objective. The main goal of the author’s research is figure out how and how much the target market impacts the product design. Whether the target market is an important point and aspect in creating a product design company. As a result of the work done, the author found out that the target market is one of the important factors that companies need to consider when creating a product design. The result of the work thanks to the analysis of the theoretical part of the examples of statistics and the survey helped to prove the main goal of the research.