Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorKalnupe, Sindija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:03:54Z
dc.date.available2023-09-06T01:03:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95627
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64329
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir “COVID-19 pandēmijas ietekme uz SIA “HLM” mārketinga komunikāciju un tās pilnveidošanas iespējas”. Maģistra darba mērķis ir balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētisko aspektu analīzi, uzņēmuma pārstāvju intervijas rezultātiem, kā arī esošo un potenciālo pircēju anketēšanas rezultātiem, novērtēt uzņēmuma “HLM” mārketinga komunikācijas un to izmaiņas COVID-19 pandēmijas ietekmē, atklāt nepilnības kā arī izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Lai sasniegtu izvirzīto maģistra darba mērķi, autore veic mārketinga komunikāciju teorētisko aspektu analīzi, ņemot vērā arī COVID-19 pandēmijas ietekmi. Praktiskajā daļa autore veic mārketinga komunikāciju un tā elementu novērtējumu uzņēmumā “HLM” un tiks apskatīta COVID-19 pandēmijas ietekme uz mārketinga komunikāciju. Darba noslēgumā tiek veikta aptaujas anketa, intervija un iegūto rezultātu analīze, lai noteiktu uzņēmuma “HLM” mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas. Maģistra darbs sastāv no 100 lpp., 1 tabula, 12 attēliem, 47 pielikumiem. Izmantotas literatūras sarakstā ir 82 avoti.
dc.description.abstractThe topic of the Master's thesis is "The impact of the COVID-19 pandemic on the marketing communication of SIA "HLM" and its improvement opportunities". The aim of the Master's work is based on the analysis of the theoretical aspects of marketing communications, the results of the survey of existing and potential buyers and the interview of company representatives, to evaluate the marketing communications of the company "HLM" and its changes under the influence of the COVID-19 pandemic, to reveal shortcomings as well as to develop proposals for the improvement of marketing communications. In order to achieve the set goal of the master's work, the author analyzes the theoretical aspects of marketing communications as well as the impact of the COVID-19 pandemic. In the practical part, the author evaluates marketing communication and its elements in SIA "HLM" and the impact of the COVID-19 pandemic. At the end of the work, a survey questionnaire, an interview and the analysis of the obtained results are carried out in order to determine the possibilities of improving the marketing communication of the company "HLM". The master's thesis consists of 100pp., 1 table, 12 images, 47 appendices. The list of used literature includes 82 sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectpersoniskā apkalpošana
dc.subjectreklāma
dc.subjectproduktu realizācijas veicināšana
dc.subjecttiešais mārketings
dc.titleCOVID-19 pandēmijas ietekme uz uzņēmuma SIA “HLM” mārketinga komunikāciju un tās pilnveidošanās iespējas.
dc.title.alternativeThe impact of the COVID-19 pandemic on the marketing communication of SIA "HLM" and its improvement opportunities.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record