Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorŠtorha, Nikola
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-06T01:05:10Z
dc.date.available2023-09-06T01:05:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other96271
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/64616
dc.description.abstractBakalaura darba “Sievietes pašobjektivizācija medijā "Instagram" un tā ietekme uz seksualitātes izpratni 18 – 34 gadu sieviešu vecuma grupā” mērķis ir noskaidrot, kādēļ jaunas sievietes vecumā no 18 līdz 34 gadiem ieskaitot, publicē Instagram vidē seksuāla rakstura fotogrāfijas, kādā veidā tiek pausta seksualitāte, un, kā šāda prakse ir ietekmējusi sieviešu seksualitātes izpratni. Darbs balstīts uz objektivizācijas, kultivācijas, sociālās salīdzināšanas un sociālās iemācīšanas teoriju. Darba metodoloģiskā daļa sastāv no anonīmās anketēšanas un kvalitatīvās kontentanalīzes. Pētījumā secināts, ka sievietes publicē seksuāla rakstura fotogrāfijas, vadoties pēc postfeminisma pārliecībām, kas noved pie pašobjektivizācijas prakses. Empīriskajā un secinājumu daļā aprakstīti darba rezultāti un iegūtās atziņas.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis " A woman's self-objectification on "Instagram" and its impact on the understanding of sexuality in the age group of 18- 34 year-old women " is to find out why young women inclusively publish photos of a sexual nature on Instagram, in what way sexuality is expressed, and how such practices have affected the understanding of women's sexuality. The work is based on the theory of objectification, cultivation, social comparison and social learning. The methodological part of the work consists of anonymous questionnaires and qualitative content analysis. The study concluded that women publish photos of a sexual nature, guided by post-feminist beliefs, which lead to the practice of self-objectification. The result of the study are described in empirical and conclusion part.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectInstagram
dc.subjectseksualitāte
dc.subjectobjektivizācija
dc.subjectkultivācija
dc.subjectiemācīšanās
dc.titleSievietes pašobjektivizācija medijā "Instagram" un tā ietekme uz seksualitātes izpratni 18 – 34 gadu sieviešu vecuma grupā
dc.title.alternativeA woman's self-objectification on "Instagram" and its impact on the understanding of sexuality in the age group of 18- 34 year-old women
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record