IT sektora bizness biznesam pakalpojumu sniedzēju digitālo reklāmu komunikācijas stratēģijas zīmola atpazīstamības veicināšanai: IBM, SAP un Accenture piemēru analīze kanālos Facebook, LinkedIn un Instagram
Author
Kupica, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir “IT sektora bizness biznesam pakalpojumu sniedzēju digitālo reklāmu komunikācijas stratēģijas zīmola atpazīstamības veicināšanai: IBM, SAP un Accenture piemēru analīze kanālos Facebook, LinkedIn un Instagram.” Pētījums sniedz analīzi par digitālās reklāmas stratēģijām, ko izmanto vieni no vadošajiem B2B IT uzņēmumiem - SAP, IBM un Accenture. Pētījuma mērķis ir izpētīt šo uzņēmumu publicēto digitālo reklāmu veidus, to mērķus un dažādu reklāmu formātu efektivitāti auditorijas piesaistē. Pētījumā izmantota teorētiskā sistēma, kas uzsver personalizācijas, interaktīvo elementu un vizuāli pievilcīga satura nozīmi zīmola atpazīstamības un auditorijas iesaistes veicināšanā. Tiek izmantota jaukto metožu pieeja, apvienojot visaptverošu literatūras apskatu ar empīrisku datu analīzi. Rezultāti atklāj dažādas uzņēmumu izmantotās digitālās reklāmas stratēģijas, uzsverot daudzpusīgu pieeju nozīmi un interaktīvo reklāmu formātu efektivitāti. Rezultāti veicina izpratni par digitālā mārketinga praksi B2B IT sektorā un sniedz ieskatu uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savas digitālās reklāmas stratēģijas. The topic of the master's thesis is "IT sector business-to-business digital advertising communication strategies of service providers for promoting brand awareness: analysis of examples of IBM, SAP and Accenture on “Facebook”, “LinkedIn” and “Instagram” channels." The study provides an analysis of the digital advertising strategies used by some of the leading B2B IT companies - SAP, IBM and Accenture. The purpose of the study is to investigate the types of digital advertisements published by these companies, their objectives and the effectiveness of different ad formats in attracting audiences. The research uses a theoretical framework that emphasizes the importance of personalization, interactive elements and visually attractive content in promoting brand recognition and audience engagement. A mixed methods approach is used, combining a comprehensive literature review with empirical data analysis. The results reveal the different digital advertising strategies used by companies, emphasizing the importance of multifaceted approaches and the effectiveness of interactive ad formats. The results contribute to the understanding of digital marketing practices in the B2B IT sector and provide insights for companies looking to improve their digital advertising strategies.