“Ghetto Games” komunikācijas stratēģija jauniešu auditorijas iesaistei: sociālo tīklošanas vietņu komunikācijas analīze
Author
Levinoka, Violeta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skolmeistere, Velta
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: “Ghetto Games” komunikācijas stratēģija jauniešu auditorijas iesaistei: sociālo tīklošanas vietņu komunikācijas analīze. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt “Ghetto Games” organizācijas komunikācijas stratēģiju jauniešu auditorijas iesaistei un veikt sociālo tīklošanas vietņu analīzi organizācijas nesezonā 2022. – 2023. gadā (septembris – aprīlis), kā arī, noskaidrot auditorijas vērtējumu par sociālajos tīklos publicēto saturu. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti trīs galvenie punkti: sociālo mediju mārketings; sporta komunikācija; vizuālā komunikācija. Metodoloģiskajā daļā tiek paskaidrota: kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un daļēji strukturēta intervija. Empīriskajā daļā, tiek pielietotas trīs metodes: aptauja; daļēji strukturēta intervija un kvalitatīvā kontentanalīze. Balstoties uz teorētisko, metodoloģisko un empīrisko daļu, tiks veikti secinājumi un piedāvāti iespējamie sociālo tīklošanas vietņu komunikācijas uzlabojumi. Bachelor's thesis topic: “Ghetto Games” communication strategy for engaging youth audience: analysis of social networking site communication. The aim of the bachelor's thesis is to research the communication strategy of the Ghetto Games organization for engaging young audiences and to perform an analysis of social networking communication during the organization's off-season in 2022 - 2023 (September - April), as well as determine the audience's evaluation of the content posted on social media. The work consists of three parts: theoretical, methodological, and empirical. The theoretical part examines three main points: social media marketing, sports communication, and visual communication. The methodological part explains qualitative content analysis, survey, and partially structured interview. In the empirical part, three methods are applied: survey, partially structured interview, and qualitative content analysis. Based on the theoretical, methodological and empirical elements, conclusions will be drawn and possible improvements to the communication of social networking sites will be offered.